PDA

Se fuld version : Sænkning.

Corsa_jesper
Thu 05 Sep 2002, 10:32
Hej! jeg r netop igang med lave nogle ændringer på min corsa 95'. Jeg har skiftet fronten ud med en combat spoiler og sat combat sideskørter på. Men nu mangler jeg lige at sænke den. Og det er her jeg møder problemet. Allerede nu går hjulene på skærmene i bag, når der f.eks. er fem med i bilen. Spørgsmålet er så om det er nødvendigt at "rulle" skærmene inden jeg sænker bilen. Jeg har oz polaris 15/195/50 på bilen. Håber der er nogle med en løsning.

Christian Breum
Thu 05 Sep 2002, 11:48
hvis bilen står pæn i bag så nøjes da med at sænke den i for!!! Rulle skørmene hmm..... det prøjekt vil jeg sku godt se fertig!!! Og det med at den går i mod tjek dine støddæmper eller sæt nogle gummi klodser i eller smid en mand ud at bilen!!!

Martin GSI_16V
Thu 05 Sep 2002, 14:22
Jeg har et sæt fjedre fra en 94 gsi ved ikk om de er lavere end dem du har i nu men du kan få dem billigt ;-)

Corsa_jesper
Thu 05 Sep 2002, 17:36
Okay! jeg ved ikke lige om en 94' gsi er lavere. Men, det må sku' da lad sig gøre at sænke sådan en s... corsa, uden at lave ændringer eller hva'! er der ingen som har sænket deres.

Martin GSI_16V
Thu 05 Sep 2002, 18:00
Jeg havde min sænket det er derfor jeg har de andre til at ligge havde et 80/60 sæt på min.. så bliver den mega lav ;-) Det er ikk det store problem at sænke den det tog ca en time da vi sænkede min.. for ca. 1000kr kan du købe et nyt sæt sænkningsfjedre.. det er det bedste forslag jeg kan give dig ;-)

Christian Breum
Thu 05 Sep 2002, 20:05
min er også sænket det kostede vidst ca. 1200kr. og det er 40mm sænkningssæt det er fint nok synes jeg!!! jeg fik bare skåret lidt af de foreste fjedre ind til det passede men jeg tror den skal have en hakv omgang mere!!! (har bare ikke lige fået det gjort!!!)

Twister
Fri 06 Sep 2002, 10:25
hey... kender godt til dit problem.. har sænket min 50 og hvis der er mere end en bag i siger den sjove lyde :?

Men jeg bankede dem en del ud og satte gummi klodser i og det hjalp en del....

Hilsen chris 8)

Henrik
Fri 06 Sep 2002, 15:55
er i sikker på at de fælge i køre med har den rigtige indprasning soden i har så mange problemer med at sænke bilen

KN SKØDT
Fri 06 Sep 2002, 16:20
min er sænket 40mm og mine OZ´er passer ikke helt i indpresningen, da de er beregnet til en corolla ( det får den til at se meget bredder ud bag fra :lol: ) og det med den går på, der fik jeg sat gummi klodser i, da mine støddæmper ikke fejlede noget :) og det hjalp meget :!: