Se fuld version : Brændstoffilter i corsa 1,3cdti
Kim L.
Sun 09 Jan 2011, 19:29
Står og skal på skiferie her i uge 6 og turen går til Norge. Og der kan jo blive temmeligt koldt i Norge jo, så ville hører om nogen af jer ved hvor brændstofsfilteret er placeret på min Corsa 1,3 cdti 90 HK, hvis uheldet skulle være ude at dieselen fryser i filteret.
På forhånd tak
irmscher
Mon 10 Jan 2011, 09:11
Husk at tanke når du kommer til Norge....deres diesel indeholder additiver der er tilpasset deres kolde klima... :-)
Kim L.
Tue 11 Jan 2011, 19:15
Husk at tanke når du kommer til Norge....deres diesel indeholder additiver der er tilpasset deres kolde klima... :-)
Dette er jeg godt klar over, men ville gerne lige have et brændstoffilter ekstra med, bare for en sikkerheds skyld. men er bare ikke klar over hvor den er placeret henne...
BuzzFuzz
Tue 11 Jan 2011, 20:31
Dette er jeg godt klar over, men ville gerne lige have et brændstoffilter ekstra med, bare for en sikkerheds skyld. men er bare ikke klar over hvor den er placeret henne...
Uden at skulle gøre mig expert på området så tror jeg det kan være helt ligemeget med det filter for skifter du det skal systemet luftes ud gør man ikke det på en moderne bil risikerer man MEGET nemt at ødelægge brændstofspumpen.
Kim L.
Wed 12 Jan 2011, 16:37
I instrukstionsbogen står der en udførlig vejledning på hvordan man lufter den ud automatisk... men må vist hellere lige få hørt ude ved Opel for en sikkerheds skyld om hvordan jeg skal forholde mig...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.