PDA

Se fuld version : Armlæn og gearskift

asroc
Sun 02 Jan 2011, 12:08
Jeg vil gerne have armlæn i Corsaèn. Men for mig at se vil armlænet genere albuen når man skal skifte gear. Jer der har armlæn i Corsaèn kan i be eller afkræfte dette? Og hvilket armlæn har i eftermonteret.

Opelfreak
Mon 03 Jan 2011, 00:09
Har et armlæn fra Irmscher. Det kan man vippe op, så det ikke genere når man skifter gear.

asroc
Mon 03 Jan 2011, 14:11
Hej Opelfreak
Ok... hvad når du skal ned i 2. og 4 gear. Jeg har lagt mærke til at min albue går helt tilbage mellem forsæderne når jeg skal ned i disse gear. Har du heller ikke problemer i disse gear med at albuen støder imod armlænet når det er vippet op.

Opelfreak
Mon 03 Jan 2011, 18:21
Hej Opelfreak
Ok... hvad når du skal ned i 2. og 4 gear. Jeg har lagt mærke til at min albue går helt tilbage mellem forsæderne når jeg skal ned i disse gear. Har du heller ikke problemer i disse gear med at albuen støder imod armlænet når det er vippet op.Har ikke nogle problemer når det er slået op.

irmscher
Mon 03 Jan 2011, 19:58
Har vi heller ikke :-) Men det er der også en årsag til ;-)

asroc
Tue 04 Jan 2011, 12:56
Beslutningen er taget. Jeg skal have armlæn i bilen. Jeg er i tvivl om jeg skal vælge Armster eller Irmscher. Er der nogen der har erfaring med begge armlæn?

irmscher
Tue 04 Jan 2011, 22:29
men Irmscher armlænet virker bare mere "færdigt"...Armster er smart da det øverste kan skubbes frem og tilbage...Men mener nu at Irmscher er "foret" indeni, så briller og andet skrammel man får smidt derned, ikke rasler rundt....

Twinelium
Wed 05 Jan 2011, 13:51
men Irmscher armlænet virker bare mere "færdigt"...Armster er smart da det øverste kan skubbes frem og tilbage...Men mener nu at Irmscher er "foret" indeni, så briller og andet skrammel man får smidt derned, ikke rasler rundt....
Irmschers kan også skubbes frem og tilbage.

Har haft irmschers i min gamle D'er, og oplevede ingen probelemer med gearskiftet. Kun at komforten blev højere..

irmscher
Wed 05 Jan 2011, 22:07
Det kan mit ikke...?? Underligt...?? Findes der 2 modeller...helt uden min viden..??

BuzzFuzz
Thu 06 Jan 2011, 00:47
Efter hvad jeg kan finder er der også kun en model fra Irmscher.de http://irmscher.de/int_shop/int_shop.php?todo=detail&artnr=i9517753&carid=1001&root=25&detail=exterieur

Var din ikke også orginal monteret Rasmus??

Twinelium
Thu 06 Jan 2011, 09:23
Efter hvad jeg kan finder er der også kun en model fra Irmscher.de http://irmscher.de/int_shop/int_shop.php?todo=detail&artnr=i9517753&carid=1001&root=25&detail=exterieur

Var din ikke også orginal monteret Rasmus??
Ser ud til at der er en ny model på markedet. For tror at min var lidt smallere.

Men nej, min var en eftermonteret Irmscher.

asroc
Mon 10 Jan 2011, 16:31
Jeg har haft bestilt armlænet igennem carstyling4u.dk den 4. januar. Da jeg endnu ikke har fået armlænet skrev jeg en mail og om de evt. kunne oplyse om et leverings tidspunkt. Men de besvarer heller ikke mails. Er der nogen der har handlet hos dem før og kan fortælle om der i det hele taget er nogen bag denne hjemmeside?

Søgaard
Thu 23 Jun 2011, 23:48
Fik du nogensinde dit irmscher armlæn? Har os overvejet og bestille det igennem der nemlig?

Pennywise79
Thu 30 Jun 2011, 14:11
Armlæn? Hvad fanden er det morfar forum jeg er kommet ind i? :-)

Twinelium
Fri 01 Jul 2011, 13:25
Armlæn? Hvad fanden er det morfar forum jeg er kommet ind i? :-)
Comfort og aflægningsplads :-)

Vi har kun én morfar herinde.

irmscher
Thu 21 Jul 2011, 12:15
Gu´ve´ hvem det er...??