PDA

Se fuld version : Forstærker til CD30 mp3 ?

IIITBPIII
Mon 15 Nov 2010, 20:14
Hej med jer !

Fedt med et Corsa forum ! :mrgreen:

Har lige skrevet under på en Corsa D 2010 Ecoflex :)

I bilen sidder der et CD30 mp3 anlæg, og jeg ville høre om det er muligt at sætte en forstærker i forbindelse med det orginale anlæg ? tænkte i retning af en Iso-forstærker....

Har også kikket på en "alm. forstærker" men giver det et problem når der er 7 højttalere i bilen ? har ikke kunne finde nogen 7-kanals ...

Mvh Tobias (IIITBPIII)

Pennywise79
Mon 15 Nov 2010, 21:48
Hejsa og velkommen til - tillykke med dyret i øvrigt. Håber du bliver glad for den :-)

Spørgsmålet kan jeg ikke lige klare, mon ikke der er en anden som kan ?

BuzzFuzz
Tue 16 Nov 2010, 08:18
Velkommen til og selfølgelig bliver du glad for bilen det er jo en corsa.;)
Med henhold til spørgsmålet må jeg også melde pas men søgte lidt på google og fandt frem til denne her guide : http://www.astraownersnetwork.co.uk/showthread.php?t=68127

Håber du kan bruge det til noget.

IIITBPIII
Tue 16 Nov 2010, 16:03
Hejsa og velkommen til - tillykke med dyret i øvrigt. Håber du bliver glad for den :-)

Spørgsmålet kan jeg ikke lige klare, mon ikke der er en anden som kan ?

Mange tak, det er jeg 100% sikker på ! Prøvede en masse forskellige biler i den klasse, og det var bare corsaen jeg havde det bedst med :)

Med henhold til spørgsmålet må jeg også melde pas men søgte lidt på google og fandt frem til denne her guide : http://www.astraownersnetwork.co.uk/showthread.php?t=68127

Tak tak ... Glæder mig som en lille dreng til jeg skal hente, i denne uge... :mrgreen:

Jeg vil tage et kig på guiden du har fundet !

Mange tak for det

hotnielsen
Tue 16 Nov 2010, 19:48
hej syns du ska ofre penge på et ekstra iso-stik så du ikke skal klippe i de originale ledninger. så er der en mulighed at kunne lave de tilbage hvis der skulle blive fejl eller man skal sælgebliven en gang med tiden

IIITBPIII
Wed 17 Nov 2010, 17:02

Har kikket lidt på dit link, det ser godt nok teknisk ud ... ! :-k

hej syns du ska ofre penge på et ekstra iso-stik så du ikke skal klippe i de originale ledninger. så er der en mulighed at kunne lave de tilbage hvis der skulle blive fejl eller man skal sælgebliven en gang med tiden

Ja vil helst ikke klippe i noget !

Derfor tror jeg en IsoForstærker vil være god, men Corsaen har 7 højttalere, og jeg kan maks finde en isoforstærker (carsound.dk) som har 4-kanaler !?!?

BuzzFuzz
Wed 17 Nov 2010, 18:46
Har kikket lidt på dit link, det ser godt nok teknisk ud ... ! :-k

Ja vil helst ikke klippe i noget !

Derfor tror jeg en IsoForstærker vil være god, men Corsaen har 7 højttalere, og jeg kan maks finde en isoforstærker (carsound.dk) som har 4-kanaler !?!?
Ja ingen sagde det var nemt he he...
men har du evt. hørt opel om de har en std. løsning??

IIITBPIII
Sun 21 Nov 2010, 16:51
Ja ingen sagde det var nemt he he...
men har du evt. hørt opel om de har en std. løsning??

Nej det er jo rigtig nok :) Tror jeg vil prøve en nemmere løsning...

Har ikke prøvet at spørge Opel, men det vil jeg da lige gøre !

Fik den i fredags og den er bare fantastisk !!!

Mvh Tobias