PDA

Se fuld version : Opel Assistance...

Pennywise79
Tue 10 Aug 2010, 07:14
Hej.

Jeg har slet ikke skrevet om denne hændelse, men det gør jeg nu.

For et par måneder siden punkterede jeg og ringede til Opel Assistance for at få vejhjælp. Det var da en værre gang b*llshit, der kom ud af det:

Damen i den anden ende spørger mig hvor jeg sidst har fået lavet service. Ærlig som jeg er fortæller jeg, at det selvfølgelig er udført hos Opel i Flensborg.

Jamen så skulle jeg da i stedet kontakte Opel Assistance i Flensborg for at få hjælp!?! Nu har jeg checket folderen med Opel Assistance nogle gange og der står intet omkring dette!

I øvrigt er jeg overbevist om, at hun slet ikke må stille det krav og mit tyske er meget begrænset.

Så det var da lige til at lukke op og sk*de i!

Min garanti udløber i denne uge, så for mig har det ikke længere betydning, men for jer andre Corsa-ejere.

stjo
Tue 10 Aug 2010, 07:55
Jamen lidt betydning har det vel.... Får du ikke forlænget mobilitetsgarantien med et år når du får lavet service i Flensburg.

Det gør jeg da - på begge vores biler - når de bliver serviceret på vores Opelværksted. (y)

PS: Hvordan går det med gearkassen.?

Pennywise79
Tue 10 Aug 2010, 10:15
Hej du.

Det ved jeg faktisk ikke hvad angår mobilitetsgaranti. Det må jeg dog have fået når hun blot nævner, at jeg skal kontakte Opel i Tyskland. En anden gang vil jeg bare ikke være ærlig omkring hvor jeg har fået lavet service - faktisk kunne jeg jo bare vælge at få lavet service udenom et Opel værksted i DK, da deres servicestempel er mindst lige så gyldigt.

Hvad angår gearkassen må jeg have haft skidt i øret fordi der er virkelig ingenting. ;-)

BuzzFuzz
Tue 10 Aug 2010, 22:02
Hej du.

Hvad angår gearkassen må jeg have haft skidt i øret fordi der er virkelig ingenting. ;-)
ehh.. kan vi lige få hele historien om det.. :D

Twinelium
Tue 10 Aug 2010, 22:29
Det lyder da utroligt spændende, idet jeg har en del insider viden på det punkt, da jeg sad med det dengang falck havde aftalen (der er DAH nu)

Og eftersom det er en ARC aftale, så skulle en tysker der bryder ned i DK ringe til den danske hotline.SÅ de skal hjælpe dig, så det er bare dårlig kundeservice af en inkompeten medarbejder.