Se fuld version : Skørtesæt
RHV
Thu 01 Jan 1970, 01:00
hejsa folkens... er der nogen som kender til en fabrikant som kan levere skørtesæt til rimelig pris... jeg vil sgu snart have gjort noget ved bilen...
/Rasmus :-)
Martin GSI_16V
:roll: Hejza :roll: Jeg ved at der er en nede i Sønderjylland der bygger glasfiber kopi'er af skøter og andet gejl... Han er rimelig billig.. Jeg kan da skaffe hans nr. hvis du er intresseret!!
Twister
Hey der... .det nummer vil jeg meget gerne ha :D hvis det er noget du nemt kan få fat i...
jeg har nemlig hørt om ham men kendte ikke nogle der hande hans nummer...
på forhånd tak :mrgreen:
Chris
Ps. får min corsa tilbage fra maler idag, har fået indfarved kofangere 8)
hvor meget har du givet for at få malet dine kofangere ???
Twister
1500 for bagklap, for - bagkofanger og de fire skærmforøgere... men det var os "orange" 8)
Christian Breum
Lige en kommentar til ham der Glasfiber manden som i snakker om!!! Kender ham udemærket i kan gå ind under billederne af min corsa og se hvad han kan lave!!! det er billig men passer ikke særlig godt der er en del arbejde i det selv!!!
Han har også kun to underlæber til en corsa!!! og universal skørter!!!
Så ved i det!!!
Hvis ikke du selv er lidt fiks på fingerne så lad være med at købe det!!!
hilsen Christian
Twister
Okay... hvad ga du for det til din??? hvordan sidder den underlæbe fast??
Christian Breum
under læben sidder fast med to skruger i hver side!!! gav 600 stykket (700 hvis man kun køber en!!!)
Twister
okay.. det er jo ikke så meget... kan man os få noget til bagkofangeren`??
Kommer du fra varde af?
Ps. kan du ikke skrive hans nummer?
:P
Mvh. Chris
Christian Breum
Han har også en underlæbe til bagkofangeren men den passer ikke så godt jeg har købt den men skal lige have udtænkt en plan til hvordan den skal side!!!
Jeg kommer fra ØLgod ca.25km fra Varde!!!
Hilsen Christian
PS: Har ikke hans nr.
Gosch
Jeg har fået lavet øjenskygger hos ham.. Han bor i Toftlund.. Hans arbejde er utrolig fint jeg fik lavet komplet skørter hele vejen rundt til min kadett gsi dengang jeg havde den!
Og hvis man snakker lidt godt med ham, laver han oZ special ting.. Jeg skulle have haft lavet en pecial hækspoiler til min kadett,, fra en astra.... det er sq udemærket hans arbejde..
Hans nummer er : 74831326
Twister
okay jeg siger tak :)
så vil jeg lige besøge ham når der er nogle peneg på kontoen igen :mrgreen:
Hilsen chris
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.