PDA

Se fuld version : corsa d bodykits

PeterBao
Thu 22 Oct 2009, 14:25
Hej,
Tænkte på om der var nogen af jer der lige vidste hvor man kan købe et bodykit til corsa d 5 dør? har fundet mange men der står det er til 3 dør's. gør det nogle forskel? har fået min bagkofanger smadret af et eller andet idiot der kørte ind i den mens den parkerede.. og opel forhandler vil have 3500 for en ny:x håber nogen af jer kan hjælpe.. På forhånd takker

Tomcat27
Mon 02 Nov 2009, 02:28
Jeg har selv en 5 dørs. Det eneste jeg har stylet den med er en Irmscher front. Det pynter for sygt, og så har jeg selvfølgeligt afmonteret logoet på bagklappen

olesen88
Tue 03 Nov 2009, 23:15
Jeg har selv en 5 dørs. Det eneste jeg har stylet den med er en Irmscher front. Det pynter for sygt, og så har jeg selvfølgeligt afmonteret logoet på bagklappen

Logo på bagklap. er der ikke styre huller i det store opel logo. har ikke kunnet finde ud af det men ville gerne havde min af. vil bare ikke til og spartle og male bare for det.

Twinelium
Wed 04 Nov 2009, 09:48
Depends on the year :-)

De første som min havde styr huller, men de senere har ikke... Kan desværre ikke huske hvornår det skiller... Men prøv at surfe lidt rundt på siden og undersøg det..