PDA

Se fuld version : corsa D projekt

henrik002
Sun 19 Jul 2009, 18:14
her er lidt billeder af min corsa D 1,4 sport. opc baglygter, opc panellister, piper udstd+manifold (stainless steel). pipercross viper luftfilter, kort antenne. kommende projekter knaster, chiptuning.

henrik002
Sun 19 Jul 2009, 18:47
ja det blev så til 5 billeder fra tlf. men jeg håber i kan se det nogenlunde, kvaliteten af billederne skal vi nok ikke bedømme hehe

BuzzFuzz
Sun 19 Jul 2009, 23:57
hmmm mine billeder kan ikke komme ind sorry !hvad skriver den til dig?? ang. de billeder??

henrik002
Mon 20 Jul 2009, 07:34
jeg tror de er for store så jeg må lige se om jeg kan få dem komprimeret, men da jeg ikke er den store comp. haj såååå....

BuzzFuzz
Mon 20 Jul 2009, 13:46
jeg tror de er for store så jeg må lige se om jeg kan få dem komprimeret, men da jeg ikke er den store comp. haj såååå....ok. er sikker på der er en der kan hjælpe dig med det.. :-) tager på ferie idag så kan ikke nå det medmindre du er hurtig med at sende mig en mail inden kl. 18.00 :)

A M B
Mon 20 Jul 2009, 19:11
Det ser fint ud. Dejligt lille luftfilter du har fundet dig der.

Hvad siger producenten til din indpakning af manifolden? Mange billigere manifolde flækker i svejsningerne når de bliver pakket ind. Siger producenten ikke god for det, så dækker de ikke noget, når den dør.

Hvis jeg må give dig et lille råd vedr. din fotografering, så hank op i dit kamera, vend ryggen til bilen, tag ti skridt væk og vend så 180 grader og skyd løs. Man kan jo dårligt se bilen på de fotografier der. :)

henrik002
Mon 20 Jul 2009, 19:18
piper er spurgt og sagde(y) til powerwrap, mht. billeder så kan man kun smide 5 stk. på, jeg har skam masser af hele bilen men syntes detaljerne var lidt vigtigere da vi alle ved hvordan en corsa d ser ud. Der mangler bla. billeder af opc panel lister, kort antenne og min "tuning" af original radioen fra 2*20 watt til 2*80 watt med ISO amp.

Twinelium
Tue 21 Jul 2009, 08:54
ISO amp.´

?? Hvad er det? Og hvordan fungere det, og gør det noget ved org. højtalerne?

henrik002
Tue 21 Jul 2009, 13:41
ISO amp. er en genial lille forstærker du sætter ind i mellem original radio og højtalere med et sæt parrot ledninger (til bluetooth), så du er fri for at trække nogen ledninger, den gør virkelig en stor forskel da den originale opel radio kun er på 2*20 watt. men ISO amp er på 2*80 watt (det siger de). på et tidspunkt vil jeg også have rainbow højtalere i, men selv med de originale højtalere spiller anlægget ganske udemærket.kig selv her www.carsound.dk

irmscher
Tue 21 Jul 2009, 16:41
Flere watt brænder ikke højtt. af. Mere forvrængning brænder højtt. af ;-)

henrik002
Tue 21 Jul 2009, 17:07
(y) det er nemlig rigtigt, mange tror at for mange watt er skadeligt men det er forvrængningen fra en dårlig forstærker eller dårlig lyd der ødelægger højtalere, mener opels højtalere er beregnet til en forstærker på ca. 20-40 watt så ISO amp. virker rigtig godt til dem, giver meget bedre dybde i bas og mellem tone og man er fri for at skrue særligt meget op for at få et dejligt lydbillede, hvilket er med til at forbedre lyden.

Twinelium
Wed 22 Jul 2009, 09:13
(y) giver meget bedre dybde i bas og mellem tone og man er fri for at skrue særligt meget op for at få et dejligt lydbillede, hvilket er med til at forbedre lyden.

Det var det jeg ville vide. Men super fedt, hva kosteren og er det til at installere, og ligger den og fylder bagved radion? Da jeg i forevejen har en parrot installeret er der nemlig ikke super meget plads deromme..

henrik002
Wed 22 Jul 2009, 12:34
ja der er ikke meget plads bagved med de ekstra ledninger, måtte selv hekse lidt, men selve forstærkeren ligger f.eks. neden under sædet. prisen afhænger af modellen kig selv på www.carsound.dk priser mellem 1700 kr. og 2800 kr.

henrik002
Sun 26 Jul 2009, 16:30
i kan nu høre min udstd. på youtube http://www.youtube.com/watch?v=FW-cUzxHg5a søg på 002henrik håber i kan lide lyden ( den er optaget med tlf, så lyden er ikke den bedste men jeg håber i kan fornemme hvor villig den tager omdr. nu(y) )NU MED BEDRE LYD ! tryk : more from 0002henrik og se og hør, hehe, den nye forbedrede video.