PDA

Se fuld version : Til dem som drømmer om et Irmscher armlæn

Sorte Bisse
Wed 10 Jun 2009, 22:48
Til dem som drømmer om et Irmscher armlæn til deres Corsa D: fik et monteret forleden, samlet pris: 3.391 kr. :roll: hos Opel I Taastrup. De er flinke derude, men jeg ville nok montere det selv havde jeg vidst at det var prisen, det skulle være nemt at montere selv. Prisen for armlænet er 1300 kr + moms. Det er dog et lækkert armlæn, som passer godt i farven ift. de farver der er i midten på en Corsa D og kvaliteten virker fin (y)

irmscher
Wed 10 Jun 2009, 23:23
Kunne du poste et par billeder...?? Og 1300 + moms....!!! Men ja, det kan nok godt betale sig at montere selv..;-) Er der nogen der har erfaring med om det kan være der i en sport...? Da søderne jo er en anelse bredere end i en Enjoy...!! Synes ikke vi har meget plads mellem sæderne....!!

Sorte Bisse
Wed 10 Jun 2009, 23:40
Jeg finder kameraet frem i weekenden og ser om jeg kan finde ud af at uploade. Mht. pladsen: jeg testede en sport da jeg skulle købe min Enjoy. Irmscherarmlænet er præcist lige så bredt som midterkonsollen i Corsaen, og den er den samme, uanset om det er en Corsa Sport eller en Enjoy (såvidt jeg kan huske). Men jeg prøver at tage et billede af det, så kan du selv vurdere.

Twinelium
Thu 11 Jun 2009, 10:44
Broo og jeg monterede det uden problemer, og det endda med vores fine kontor fingere.... Og det er et rigtgt lækkert armlæn, og NH det kan sagtens være i din også, for som bissen skriver, har det samme bredde som konsolet..

Vil dog anbefale dig at handle ved Opel i Flensburg, nu da du ikke er bange for at snakke tysk (mest fordi du kan huske besættelsen) da jeg kun gav godt 900 kr for det dernede...

Og ved at en af de corsa'er der ligger på BG har et godt billed af armlænet, men har ikke lige tid til at finde bilen nu..

Sorte Bisse
Sun 14 Jun 2009, 14:16
Sådan ser vidunderet ud. Fordi det er monteret oven på midterkonsollen kan det give sig en del til siderne, men det er kun godt i tilfælde af en ulykke. Indeni er der monteret blødt stof, sådan at ting man opbevarer i armlænet ikke rasler rundt. Højden på armlænet er meget fin 8).