PDA

Se fuld version : Skærmkanter søges.

Cossie
Thu 01 Jan 1970, 01:00
Jeg søger et sted hvor jeg kan købe 4 nye plast-skærmkanter til min Corsa 1,4 16v sport fra '98. Nogen som ved hvor de findes BILLIGT ???

ICEMAN--DK
Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvorfor fire nye?

Cossie
Det er fordi de 4 jeg har er falmet til ukendelighed, og jeg vil gerne have 4 som kan beholde farven.

Du kan da bare give dem noget "kofanger maling" eller "back to black" så blive de pæne igen, det er jo også lidt billigere [;)] og hvis du ikke maler de nye så falmer de jo også hurtig igen.. :D

Cossie
Da jeg har set flere nyere Corsa'er, fra '99 og frem, som ikke har problemer med falmede skærmkanter, så må det være muligt at fremskaffe disse. Jeg er ikke interesseret i at male dem. Hvad er "back to black", og hvor kan det fremskaffes??

Christian Breum
et lille tip! du kan varme dem med en varme pistol så får de også farven igen!!! men pas på når du gør det!!! har ikke selv prøvet at leje med det men ham forhandleren jeg købte min bil af fortalte at de gjorde sådan!!!
´så skal du bare stor dem over med Venyl maikop ca. 1-2 gange i måneden!!! (passer ved ca. med når du vasker vil!!!)

AstraGSi
Det ultimative tip:

Jeg har en kammerat med sådan nogle usle skærmkanter, og man skal bare bruge en neglebørste og noget rå linolie. Det skal så bare "smøres" grundigt på, hvis den er helt gal af flere omgange. Så får man de pæneste mørke kantskærme igen. :roll:

Cossie
Tak for tippet AstraGSI, det var lige det der skulle til....RÅ LINOLIE !!!