Se fuld version : FOTO
Henrik
Thu 01 Jan 1970, 01:00
Til alle nye på siden skal vi ikke snart se nogle foto af jeres biler ????
KN SKØDT
hey...
Jeg sendte mit billede til mads med lidt beskrivelse for 1 månede siden, men der er ikke sket noget endnu :?
men jeg håber da på at den lille conni bil snart kommer på, selv om den ikke er lige så fed, som de fleste andre corsa´er her inde...
Gosch
MadZ han er lidt langsom i betrækket....
ICEMAN--DK
Ja skal vi ikke snart se nogle nye billeder :?:
Jeg mangler en masse gode idé'r til hvad jeg skal lave på min bil, så hvis der ikke kommer nogle billeder, så vil jeg gerne bare have nogle idé'r..
så hvis der er nogle der har nogen, så skriv endelig på tvd@nielsen.tdcadsl.dk håber at få en masse mail :D
Hilsen Thomas--ICEMAN--DK
Jamen det bliver jo lidt svært at ligge nogle nye billeder ind når nu jeg ikke har nogle at ligge ind ik' [;)]
ICEMAN--DK
Yeps, så må de nye hoveder jo se at tage sig sammen.... :twisted:
KN SKØDT
Nu er min lille corsa kommet på, men jeg skal nok få skrevet noget mere om den og få taget nogle bedre billede :lol: :lol:
Men ind til vidre må I jo lige nøjes med det billede :wink:
ICEMAN--DK
[?] Hvad kan du skriver mere om din bil :?:
KN SKØDT
At jeg har fået købt en sports kabine til den, samt en spoile som lige skal omlakeres inden den kommer på og at mit næste projekt er at få den omlakeret til sommer og nok nogle andre kofanger og et par skørter kunne den da godt lige bruge :lol: :lol: men jeg har da oxo tænkt på at købe en sport i stedet for :wink:
CK-One
Skal du ha en SPORT? så skal du da købe min!!! Den er allerede gejlet, og den er passet som et lille barn...
Hvis du er interesseret er det nok noget i omegnen af 70000.
KN SKØDT
har du da et billede af din her inde :?: :?: :lol:
Tja du kan jo prøve at tage et kig her (http://www.corsasport.dk/Billeder/danskecorsa/Kenneth/kennethsport.htm) det er hvis den [;)]
Duckdreas
Sun 04 May 2003, 16:14
Grunden til at jeg ikke har fået lagt et billede ind endnu,er at jeg ikke rigtigt har fået lavet andet end anlæg og alubamser på den!!det er en corsa A 1.4i sport
Klaus S
Sun 04 May 2003, 16:40
Ja jeg regner stærkt med at kunne få mine billeder mailet til galleriet engang i næste uge, skal bare ned til min kammi først, for han har en scanner.. :D
Christian Breum
Sun 04 May 2003, 19:07
os der har været her inde et godt stykke tid må da også godt tage os lidt sammen, der burde da ske lidt hele tiden med bilen!!! man kan jo bare tage nogen nye billeder!!! når jeg får mine nye alu og når mit motorrum er færtig skal jeg nok tage nogen billeder!!!
Daywalker
Mon 05 May 2003, 20:30
jeg venter med billeder af min til der er lavet noget mere ved den.for den ser sgu ik ud af meget nu :oops:
Snehvide
Mon 05 May 2003, 23:06
Der kommer også snart nye billeder af min. Har fået malet fælge og der kommer da nok også lige et billede af mit motorrum når den nye maskine ligger deri :lol:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.