PDA

Se fuld version : Pærer

irmscher
Wed 15 Apr 2009, 21:07
Er der nogen der har set nogle pærer med rødt glas, men som "blinker" gult/orange. Der findes jo Osrams Diadem og Philips Silver Line, de første har jeg!

A M B
Wed 15 Apr 2009, 21:31
Med RØDT glas?
Det er jeg godt nok aldrig stødt på. En hurtig søgning på google + ebay gav heller ikke noget resultat.

Hvorfor skal de være røde?

irmscher
Wed 15 Apr 2009, 23:11
Har en rød bil, og org. røde baglygter! Når jeg nu ser ind i blinklyset, tænkte jeg bare at et rødt skær ville se godt ud, det samme foran, når bu bilen er rød! Dem jeg har nu giver et "blåt" skær...Philips Silver Line kører alle andre med, hvis ikke "bare" de gule/orange! Har også tjekket de nye andre for og baglygter ud, men synes bare stadig de org. røde er flottest til en rød bil og er samtidig træt af at se dioder i forlygterne...så længe det ligner en julekæde man har smidt i dem...!! Så det var for at få et rødt skær....Der findes jo masser af helt røde baglygteglas....så tænkte jeg at der måske fandtes pærer med det også.....?????

Twinelium
Thu 16 Apr 2009, 00:10
du er en gammel tosse.. Men tror sku ikke at det er lavet :-)

Men ellers nogle pæne krom pære uden skær, ville da se fornuftigt ud til den..

BuzzFuzz
Thu 16 Apr 2009, 09:08
Thansen har sikkert nogen der er røde men sikkert blinker orange istedet.. he he...:mrgreen:

A M B
Thu 16 Apr 2009, 18:49
NH, jeg kan sagtens se hvad du tænker. Jeg har dog svært ved at forestille mig, at det er en effekt, der ser godt ud i praksis.

Krom / sølv indikator pærere vil jeg holde på er dét, der virker bedst. De er diskrete og falder naturligt ind i lygten.

irmscher
Thu 16 Apr 2009, 22:54
T: Tosse, ja !! Og det ved du, da jeg forsøger at lave alting bare lidt anderledes :-)
BF: Thansen, ja...jeg tror de blinker for meget rødt og holder nok kun 14 dage ;-)
AMB: Hmm, ja! Nu var det ikke ofr at det skulle være "diskret", men nærmere falde ind i farven på bilen.

Har jo også forsøgt at finde røde ringe til luftdyser og næste "projekt" bliver org. måtter med rød kant....Har dem med "sølv" kant...:-))
+ ville gerne have alt det "pianolak" fjernet i kabinen, dvs. også de dørhandtag...
Har spurgt Opel om priser på ringene og dørhåndtaget...Var ved at få kaffen galt i halsen...*G*

Twinelium
Fri 17 Apr 2009, 09:25
Hvis du gerne vil af med din piano,lak, så skal du da være velkommen til at komme til Vejle en dag. Så holder vi en arbejdsdag og bytter om på det hele.

For jeg gad nemlig godt have piano lak i det hele :-)

irmscher
Fri 17 Apr 2009, 22:39
Ja, men du har jo også pianolak ringe i dine luftdyser og dørhåndtag!! Mener jeg..eller?
Det er mig bekendt kun OPC der har sølvfarvet ringe og håndtag....!!! Cosmo har det i ringene....men piano håndtag...!!

Twinelium
Sun 19 Apr 2009, 14:08
det er self. rigtigt.. Men tror du skal finde en enjoy med rødt indtræk. For der tror jeg at ringene til dyserne er røde.. Men det er self. svært at finde, da der ikke er så mange endnu som er skadet..