PDA

Se fuld version : Lidt ræs oplysning....

corsa-opc
Tue 24 Feb 2009, 16:08
Jeg vil da lige dele min adrenalin med jer !

Idag på vej hjem fra arbejdet har jeg kørt lidt ræs med en Nissan 350Z hvilket udmøntede sig i at Nissan fik baghjul af min lille Corsa - hold da k... hvor den sved for Nissan manden.

Nu skal det siges at det ikke var møj den fik baghjul men 1-2-3 gear lå jeg min. 1/2 bil slængde foran og det er selv om min kobling fedter lidt ved fuld skrue i de første gear ! for s.... da det gik tjep.

Vi kørte ind på en tank bagefter da jeg jo var mega nysgerig efter at få at vide hvor hurtig sådan en Nissan er og fik at vide at den stod til:

Årgang 2004
280 hk
363 nm
0-100km - 5.9 sek

Ham Nissan manden var helt bleg i næbet over at jeg sådan kunne følge med ham og han var jo selvfølgelig interesseret i at vide hvad jeg havde gjort ved Corsa, så det der EDS-Tuning det funger bare.

Det skal siges at det er første gang jeg sådan rigtigt har fået skudt Corsa af så det er da helt vildt hvad den kan.

Ja men det var da bare lige sådan til oplysning for dem der skulle være interesseret.

Forsat god dag.

Flemming Nielsen

BuzzFuzz
Tue 24 Feb 2009, 16:12
he he.. fed nok historie hvad er det nu lige din har af specs. efter tuningen???(y)

corsa-opc
Tue 24 Feb 2009, 16:16
225hk / 330Nm

Kim L.
Tue 24 Feb 2009, 19:33
det er sku slet ikke så tosset må man sige... må fandme gå godt da... bare man selv havde råd til en OPC... hehe

baltzer
Tue 24 Feb 2009, 20:26
hvad er det der EDS TUNNING

Twinelium
Wed 25 Feb 2009, 10:44
Nice nok.

Men faktorene der spiller ind her, må være at din kommer væsentligt hurtigere op i omdrejninger, samt du vejer 275 kg mindre... Men stadigvæk fedt at kunne blæse fra en såkaldt sportsvogn :-)

corsa-opc
Wed 25 Feb 2009, 15:42
Tjek: eds-motorsport.de - under Produkter

Ja selvfølgelig spiller det da ind at min bil er en del lettere.... men cool alligevel...