PDA

Se fuld version : højtalere

henrik002
Wed 07 Jan 2009, 09:52
er der nogen der ved hvilket mærke højtalere der originalt sidder i corsa d modellen (phillips,blaupunkt) eller er det no name kineser modeller ? syntes de spiller fint men overvejer at skifte på et tidspunkt. evt. anbefalinger af andre mærker modtages gerne !

Twinelium
Wed 07 Jan 2009, 10:27
Det plejer at være blaupunkt, så mon ikke også det er det i de nye D'er..
Men de er i den billige ende, så alt andet kan næsten anbefales, har altid sværget til Alpine, for er et lækert mæke, hvor du får god ly for pengene..

banditten78
Wed 07 Jan 2009, 10:37
Jeg skulle have sat Pioneer i da de har sæt til fordørene, men de havde ikke til bag (3 dørs), så det blev Kenwood dem bagi måtte de modificere lidt men de spiller sgu godt, de sidder på en Pioneer forstærker..

henrik002
Tue 13 Jan 2009, 09:51
tak for input drenge men lige et spørgsmål mere har i brugt de originale dele filtre eller købte i højtalere med dem i ? skal kun have højtalere i front diskant/mellem og bas.

banditten78
Wed 14 Jan 2009, 22:49
JEg ved det faktisk ikke, har ikke fået "detaillisten" fra forhandleren endnu, men jeg bad om det bare skulle spille A-OK og det gør det - når det nu virker :D

Tkjeldsen
Tue 20 Apr 2010, 19:08
Banditten78.
Du skulle vel ikke have en model betegnelse på de højtalere der passer direkte ind i fordørene.. Pioneer, Kenwood..?
Jeg er ikke helt tilfreds med den lyd der er nu og vil gerne have nogle der er væsentlig bedre..

primo-ct
Tue 20 Apr 2010, 19:54
på de højtalere jeg pillede ud af bilen stod der ikke noget mærke på. der stod GM på dem bagi. så ved ikke lige hvad mærke det. tror der er et delefilter i den org radio som er lavet til de org højtalere. det gør de for at få nogen billige højtaler til at "lyde" godt.