PDA

Se fuld version : Garanti og service!

irmscher
Wed 15 Oct 2008, 11:56
Nu kan jeg jo læse lidt utilfredshed vedr. 1.7 cdti, det undrer mig så at Opel ikke kender til problemet "offentligt"....men tro mig, de ved godt hvilke problemer der er, men de sender ikke en indkaldelse ud til alle, men tager dem som de kommer. For som Ivan rigtigt nok skriver, så er biler idag fyldt med elektronik og fejl kan ikke præciseres ens hvergang. Håber I får dem til at køre ordentligt!

Det jeg ville skrive om var egentligt min oplevelse med vores bil! Den har vi lige fået 2 nye forlygter i, da de var "tåget" oppe i den øverste halvdel af nærlys parabolen. Dette kendte de ikke til på værkstedet, men en dag i Bilka kunne jeg konstatere at vores ikke var den eneste!! De 2 andre havde samme fejl (ud af 4) og Tvinelium herinde havde det også på hans gamle forlygter!! Værkføreren på "vores" værksted har selv en Corsa D Sport og den har det også på den ene forlygte.....Så tjek Jeres forlygter, de tager dem på garanti, medmindre der har været uatoriserede pærer i lygterne og der selvfølgeligt fortsat er garanti på bilen!!

Vi fik også ny bagrude i, da de 2 øverste tråde i el-ruden ikke virkede, også på garanti samt en ny alufælg, da den ene var begyndt at boble.

Der har også været lidt med ruderne, de kan lyde som en gammel fjeder der bliver spændt op. Problemet har de tidligere løst med at skifte noget i hejse mekanismen.
Men dette hjælper ikke i længden, så det ken ikke betale sig at få skiftet og skiftet! Nu giver de det noget fedt der kan holde til vand og skidt, så holder det op ;-)

Ellers har vi ingen problemer overhovedet, det kører bare !! ;-)

Twinelium
Wed 15 Oct 2008, 22:43
Vil nu hellere have mine ruder hejs skiftet for 6. gang :-)

Det er simpelthen ufatteligt at de ikke kan lave noget som virker..

irmscher
Thu 16 Oct 2008, 00:06
Det er jo det de har...."recepten" har de fået fra fabrikken....til at det IKKE skal blive et problem igen...;-)