Se fuld version : Forlygter!!
irmscher
Thu 11 Sep 2008, 20:24
Er der nogen af Jer der har "tåget/røgslør" agtig noget i toppen af nærlys parabolen...????!!!! Det er vist noget jeg lige skal have tjekket på garanti!!!
Fanden stå i at købe smarte pærer, for bedre lys hvis 15% af parabolen er "tåget"....:-o
Twinelium
Fri 12 Sep 2008, 09:04
He he, tror du ikke at pærene har ødelagt parabolen??? Ihvertfald xenon som ødelagde mine paraboler...
CorsaGSI
Fri 12 Sep 2008, 12:53
He he, tror du ikke at pærene har ødelagt parabolen??? Ihvertfald xenon som ødelagde mine paraboler...
Hvordan skulle xenon-pærer kunne ødelægge parabolerne?
Mvh.
Twinelium
Fri 12 Sep 2008, 15:33
don't know.... Men tror at det skete fordi at brænde punktet bliver flyttet, da de er større end alm pærer.. Og derfor sidder tættere på selve parabolen... For ved godt at de udleder mindre varme....
irmscher
Fri 12 Sep 2008, 18:50
Det er Philips E-mærkede, Extreme Power pærer der sidder i og de org. pillede jeg ud for 2 mdr. siden!! Har ikke haft nogen "kraftigere" i....Så det kan ikke passe....Men nu har de taget så meget andet på garanti, så mon ikke de tager det her også??
Update 29/9: Får nye lygter på garanti ;-) Men har ikke endnu hørt noget om det er en generel fejl!! Mere om det senere!
Har skrevet "resultatet" i tråden: Garanti og service
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.