PDA

Se fuld version : Indvendige farver!

irmscher
Wed 03 Sep 2008, 12:32
Er der nogen der har/ved/hvor findes billeder af interiøret i de forskellige varianter!
På Opels hjemme side er der ikke meget og kataloget har jeg og ej heller "gennemskueligt"! Gider ikke fare land og rige rundt for at finde ud af et par småting, så måske nogen ved/har set om:

De håndtag der sidder på døren, de findes i sort højglans (Enjoy/Cosmo/Sport/GSI)
og Sølv i en OPC.....som jeg iøvrigt synes burde være modsat!!...(Twinellium ved hvad jeg mener) ((hvis nogen har en opc og vil have dem sorte, bytter jeg gerne)) Nå, men ringene omkring luftdyserne....findes i sort og ???... Dem kunne jeg godt tænke mig i sølv eller rød....!! ;-) Kan ikke helt se hvad farve de er i de andre versioner, der ser alle sorte ud....!!!

Twinelium
Wed 03 Sep 2008, 19:08
i broos er de blå, så det du skal finde er jo en enjoy med rødt indtræk... Så tror jeg du kan finde dig et par røde ringe.. :-)

irmscher
Wed 03 Sep 2008, 21:13
Ja ok! Men måske de er "indian red" og ikke RØDE....Men skal da afprøves. Mht. til "håndtagene"....Hvis jeg sels havde en OPC ville jeg gerne have de sorte....fremfor de grå...Så det passer sammen det hele...Men ja! Måske de ikke koster alverden...??

Men kunne man bytte var det jo billigere....;-)) For alle...!!

Twinelium
Thu 11 Sep 2008, 09:54
Hej..

Har kontakt til en inde på bg... prøv at kontakt ham på larveben@hotmail.com han har en OPC og villig til at bytte...

irmscher
Sat 13 Sep 2008, 13:41
Har sendt mail...No reaction...??

irmscher
Wed 15 Oct 2008, 11:10
Så har jeg fundet ud af mere!
De ringe der sidder omkring luftdyserne findes i mat-sølv/chrom, det samme går håndtagene (Corsa OPC). MEN, ringene (4 stk.) koster Kr. 882,50 inkl. moms og håndtagene koster Kr. 667,- inkl. moms (2 stk. h/v) Så tror lige jeg enten ser om een vil bytte eller lader helt være, ca. 1550,- er totalt vanvittigt for en gang plastik.!!!!!!
Ringene sidder i en Cosmo og håndtagene i en Corsa OPC, men mener nu også ringene sidder i en OPC? Har set en OPC fra tyskland som havde skiftet det hele ud til blanksort, det passede meget bedre til resten! Det var sgu ligefør jeg havde sat en seddel i ruden for at se om manden havde de "gamle" liggende ;-)) Men ja, alternativt en hugger, men der er jo ikke lige så mange af dem endnu. De gider heller ikke altid at sælge noget af det, helst det hele...og det gider jeg ikke. ;-)

Nå, men efter at have fået chokket glemte jeg helt at få prisen for de lister der sidder på en Cosmo i dørene, eller rettere, undrede mig at der kun sad lister FORAN i en 5 dørs ???? Enten smækker man 4 på eller ingen...!!!