PDA

Se fuld version : Billig forsikring til Corsa 1,3 CDTi 90 Hk Sport

njord
Mon 25 Aug 2008, 11:50
Hej med jer!

Jeg har bestilt en ny Corsa.
Det endte med at blive en 1,3 CDTi 90 Hk Sport. Men hvor er det lige jeg får den mest fordelagtige forsikring?
Jeg ruller ca 40.000 km om året og idag kører jeg i en elite ordning uden tab af trin ved evt skade....
Jeg har rundet de 40år.. Og bor i det jydske, ved østkysten.

Hvor finder jeg et godt bud på en billig forsikring på vognen??

Hvad giver du? Og hvad er din selvrisiko og andre restriktioner osv.

På forhånd tak ;-)

Twinelium
Mon 25 Aug 2008, 17:09
tja, alt andet lige så ville jeg giver IF en chance, da de giver god rabat til folk som køber ny Opel ;-)

Men nu har du jo nok nogle fordele andre steder i forhold til os andre.. da jeg kun er 23 år, så kan de fleste forsikringsselskaber ikke lide mig..

F15CH3R
Mon 25 Aug 2008, 17:10
Der er kun én vej frem: Ring til samtlige selskaber og hør dem ad..

Den eneste jeg lige umiddelbart kan komme på, der måske kan være lidt interessant for dig, er "Gl. Skanderborg".. Hvad de reelt hedder, webadresse osv. kan jeg dog ikke lige huske pt., men det burde da ikke tage 2 sek. at finde frem på google..

BuzzFuzz
Mon 25 Aug 2008, 19:27
Har selv ETU forsikring og har i den anledning fået råd til en extra bil og en motorcykel til samme pris som top DK :mrgreen:

A M B
Thu 28 Aug 2008, 20:51
Har selv ETU forsikring og har i den anledning fået råd til en extra bil og en motorcykel til samme pris som top DK :mrgreen:
Ringede lige til ETU forsikring for at høre om de mon også kunne lave en god handel til mig. De er 3.000 kr dyrere om året end Fair forsikring som jeg har nu!

BuzzFuzz
Thu 28 Aug 2008, 23:06
Ringede lige til ETU forsikring for at høre om de mon også kunne lave en god handel til mig. De er 3.000 kr dyrere om året end Fair forsikring som jeg har nu!
ok syret nok vil prøve at høre fair he he..