PDA

Se fuld version : Auto lakering... hjælp?!?

FrederikHH
Sat 19 Jul 2003, 22:22
Hey Guys...

Tænkte på om nogen ville fortælle mig, hvad de har givet for deres autolakering, og hvor I har fået det udført henne - eller hvis nogen skulle vide hvad en komplet autolakering, på for eksempel, en corsa A ville koste...?!? Bare et ca. skud...?
Hvordan foregår det egentligt, jeg skiller selv øsen ad, sender den afsted adskilt. Eller klarer De det hele...? Sorry, men ny på området... Beder om hjælp...
På forhånd tak...

Adn
Tue 22 Jul 2003, 16:49
Hvis du kender en autolaker er det jo betydeligt billiger og lettere. jeg kender en jeg kan male min bil for 7000 kr for en perlemor farve og fem for en standart. men hvis du skal havde den malet et andet sted. vil det nok koste dig alt fra 10000 kr til 15000 for en perlemor... men tror da godt du kan aftale med dem at du slev skiller den ad og derved spare de penge... Hvor bor du?

Vh Anders

FrederikHH
Tue 22 Jul 2003, 18:46
Hey...

Tak for dit svar - bor i Billund området...
Så må jeg jo lige høre kammi'erne rundt omkring, om de skulle kende en... for selvfølgelig bliver det lidt billigere, hvis man kender en...
Men tak for dit svar, for det er ikke let at opdrive priser på nettet, om hvad sådan noget koster... Nu fik jeg da et ca. prej...

:smile:

Adn
Wed 23 Jul 2003, 18:30
Hvad er det for en bil du har?
For jeg kan da prøve at høre min ven hvad han skal havde for at give den en klat!!!!

BULLER-GSI-150HK
Wed 23 Jul 2003, 19:20
hey....
hva skal han have for at male en for og bag kofanger.....
og er han dygtig....????
mvh buller.... 8)