Se fuld version : Corsa baglygter til GSI
corsa-opc
Mon 16 Jun 2008, 15:40
Hej,
Nogen der har et LINK til hvor man kan købe andre baglygter til Corsa D 2008 GSI ?
Gerne noget LED eller andet stylings baglygte.
Twinelium
Mon 16 Jun 2008, 18:11
Hej, har endnu ikke selv haft held til at finde nogle, så tror desværre ikke at de er lavede endnu ;-)
corsa-opc
Mon 16 Jun 2008, 18:29
Mega surt.......
corsa-opc
Mon 16 Jun 2008, 19:03
Jeg røg lige forbi dette link - http://www.in-pro.de
Der findes nogle sort/røde..........
Opelfreak
Tue 17 Jun 2008, 00:48
Gav mine baglygter en meget let gang mørk lygtetoning. Det hjalp lidt på det. Det fåes i andre farver end sort.
http://www.randers-rc-racing.dk/kim/opel.jpg
Bart
Mon 23 Jun 2008, 13:48
Man kan købe org. mørktonet baglygter til en Corsa D..
De sidder på OPCen..
-Bart
Opelfreak
Tue 24 Jun 2008, 11:02
Bare ikke til en 5-dørs +||
Boerme
Fri 10 Oct 2008, 18:32
Nej det er sku ærveligt det ikke er samme lygter som sidder på 3/5 dørs. De OPC lygter holder max.
Men vi må bare vente lidt, kan ikke vare længe før det er til at opdrive.
irmscher
Wed 15 Oct 2008, 11:59
Eftersom Sport og GSI idag er med tonede baglygter ab fabrik og modellen findes i 3 & 5 dørs, må der vel være et sæt baglygter der er tonede til den 5 dørs??
A M B
Thu 16 Oct 2008, 19:34
NH> Mig bekendt er det kun OPC, der har tonede baglygter. Sport og GSI har kun mørke forlygter (mørk indmad, ikke glas).
Den Sport jeg var ude og prøvekøre havde i hvert fald IKKE mørke baglygter.
Noget helt andet, og nu prøver jeg ikke at lyde harsk, men, hvis man vil have bilen til at se smart ud, så er at købe en 5-dørs vel et skridt i den gale retning? Jeg er helt indforstået med, at det nok er et spørgsmål om behov, men man kan ikke altid blæse og have mel i munden. Sorry.
Noget andet er, at jeg til dato ikke har set et par uoriginale lygter (og da så absolut ikke LED) der er lige så pæne og passer lige så godt til en given bil som de originale.
Medmindre bilen er bygget helt om, så den er ugenkendelig, så lig jeres kræfter et andet sted og invester i ny frontgril, fjern emblemer og sørg for at 'de små ting' er på plads.
Bare mine to cent...! :)
irmscher
Thu 16 Oct 2008, 19:48
Je kan kun give dig ret....mht. antal døre...;-))
Men jeg har heller ikke set en helt ny sport anno 2009, for i brochuren/data/prislistenlisten står der "Mørktonede baglygter" (bestillingskoden er C73) og tonede ruder bag....Det skulle være forskellen fra den "gamle". Men mange forhandlere har valgt at lagerføre Cosmo modellen, da den udstyrsmæssigt giver mere for pengene til "familien danmark" Men ikke har de nævnte ting.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.