Se fuld version : Steinmetz front
Tomcat27
Tue 25 Mar 2008, 16:53
Hej, jeg får min Corsa 1,7 CDTI leveret i morgen, og kan godt lide den steinmetz emblemfri kølergril jeg har set herinde. Men hvor kan den købes og hvad koster den ?
Kan også se at i skriver den skal skæres i ? er der nogen der kan forklare det nærmere ?
på forhånd tak.
A M B
Tue 25 Mar 2008, 20:21
Den kan bestilles ved Steinmetz! :)
Find deres mail adressen på www.steinmetz.de.
Nu har jeg ikke selv været igang med at montere grill på en D, men typisk er den originale grill støbt fast i kofangeren 4-5 steder (det kan du jo se i morgen når du får bilen). Her saver du så bare igennem med et værktøj efter eget valg (jeg foretrækker en klinge fra en nedstryger).
Steinmetz grillen er så designet sådan at den 100% skjuler de huller du har lavet.
Du kan ikke sammenligne Steinmetz med dele købt i THansen eller BilXperten. Det er reservedele på/over kvalitetsniveau med originale Opel dele.
Der er altid en meget udførlig engelsk og tysk montagevejledning med produkterne.
Tillykke med den nye vogn.
Twin
Tue 25 Mar 2008, 22:23
Som du kan se i min CP garage har jeg selv en D'er, og har monteret en Irmischer front men prinicippet er det samme ved steinmetz. Der skal skæres med en nedstryger hele vejen rundt i grillen. Du fornemmer hurtigt hvor der skal skæres hvis du sammenligner med den grill du modtager. Sørg også for at have lidt sandpapir hjemme, da det gør det noget nemmere at lave de sidst justeringer.
Ellers skriv hvis du har mere specifike spørgsmål.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.