PDA

Se fuld version : Mini projekt

MaleneSommer
Wed 05 Mar 2008, 11:26
Så er mine ting kommet hjem fra maleren, så imorgen skal vi have samlet lidt corsa... ;)

Jeg har købt: Ny gsi kofanger med klar glas tågelyger som selvfølgelige er sort..
et nyt bagskørt, sorte klar glas forlygter, så har jeg fået malet mine skærm føre, og skal have tonet mine baglygter... ;)

tror det bliver super så skal jeg bare have mine alufælge hjem og en ny undervogn.. ;)

Og finde ud af om jeg også vil finde mig nogle side skørter...

Jeg skal selvfølgelig nok lige smide nogle billeder ind når hun er færdig imorgen.. ;)

Twinelium
Wed 05 Mar 2008, 11:32
Lyder nice nok Malene...

Det vil jeg glæde mig til at se billeder af..

Hva fælge valgte du til den? og hvor meget sænkning??

BuzzFuzz
Wed 05 Mar 2008, 11:37
det lyder spændende det glæder vi os til at se.. :)

MaleneSommer
Wed 05 Mar 2008, 11:40
Jeg skal have Brocks B2 16" fælge på... Og dem tager jeg hjem først for lie at vurdere hva jeg kan tillade mig at sænke den... men mit bedste bud bliver nok en 50/50 for kunne ikke køre med mine gamle 16 med en 60/40 sænkning...;)

MaleneSommer
Wed 05 Mar 2008, 11:41
det lyder spændende det glæder vi os til at se.. :)

Tro mig glæder mig også selv til at se det... ;)

MaleneSommer
Mon 21 Apr 2008, 14:42
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=129158&ipc=399819
Da jeg høre under spasserne når det kommer til computer så må i nøjes med et link... ;) men her kan i se hva det er blevet til med corsaen... ;)

Godt nok ligner der en 4x4 men det er der råd for... hun kommer nok ned på maven inden længe...;)

Forresten hjælp den lige ind på bilgalleri... ;)

BuzzFuzz
Mon 21 Apr 2008, 15:35
Det ser godt ud men lidt ned påmaven som du selv skriver ville ikke være skadeligt men kan den komme det for hjul og skærme??

MaleneSommer
Mon 21 Apr 2008, 19:47
Jeg køber en gevind undervogn så ser jeg hvor meget vi kan tvinge den ned uden at skade nogen... :D