PDA

Se fuld version : Sportsbagpotte til 1,4

Opelfreak
Wed 27 Feb 2008, 21:50
Nogen der kan anbefale en god bagpotte til en 1,4. Der må gerne være lyd i den.

A M B
Wed 27 Feb 2008, 22:12
Det kommer jo meget an på dit budget.
Personligt vil jeg altid have en svaghed for Supersprint. Det er en klasse for sig, efter min opfattelse.
EDIT> Supersprint laver endnu ikke en potte til Corsa D, så stryg den...

Skal det se optimalt ud er der dog ikke noget der klæder en Corsa som en Irmscher potte. Bagsiden er at de er lavet af Remus, som jeg ikke er stor fan af.
Sebring og OneTwo Pipe virker kvalitetsmæssigt som gode muligheder, men på lydsiden varierer de meget, så det er svært at give et entydigt svar der.

Alternativt kan du købe en billig noname rustfri potte på ebay.de. Der kan man ofte bliver overrasket over hvor meget man kan få til små penge.

chrisfreddie
Wed 27 Feb 2008, 22:32
Har netop idag monteret en Remus power sound bagpotte på min 1.2. Den giver ikke den vilde lyd, men mit lyd jursterings spjæld er også på min volume :) Den passede 100% og synes selv den lyder super.

Opelfreak
Wed 27 Feb 2008, 22:49
Vil helst ikke til og skære i kofangeren hvis det kan undgåes.

chrisfreddie
Thu 28 Feb 2008, 11:53
Hvad angår remus power sound så skal der ikke skæres i noget, hvis du vælger et afgangsrør som ikke er dobbelt eller meget tykt.

Opelfreak
Mon 24 Mar 2008, 23:01
Har du set et afgangsrør på eller er det kun en "ren" power sound bagpotte? Og har du evt. et billede af bilen med det monteret?

Bliver forvirret af og se på deres hjemmeside.