PDA

Se fuld version : Er det nørdet at tage til træf????????

BuzzFuzz
Tue 15 Jul 2003, 17:18
Er det nørdet at tage til træf????????

evt. inden for et specielt bilmærke og model....
kunne godt tænke mig at hørre din mening om det...

irmscher
Tue 15 Jul 2003, 17:32
Nej da!
Hvis der er lidt seriøsitet i det!!
Det handler ikke om (kun) at drikke bajer og spille højt musik, for så er det sgu for meget for os!!
Hvis man har interesse for det man går og laver på sin bil (og andres), så er det absolut ikke "nørdet"!!!

Men hvad ligger til grund for dit spørgsmål???????

BuzzFuzz
Tue 15 Jul 2003, 18:27
Grunden til at jeg stiller dette spørgsmål er for at finde ud af hvorfor der var så lidt opbagning omkring træffet...
Og det med at drikke bajere og spille højt musik er jo somregel bare en lille del af et træf og egentligt ikke det det går ud på...
Mit formål med træffet var at møde hendanden og skabe kontakter snakke om hvores biler dele hvores ideér/viden hygge os og evt. købe, bytte og sælge hvad vi har snakket om herinde...
hvad mener i om det?????
Og hvad forventer i hvis i gad at møde op............????????

Klaus S
Tue 15 Jul 2003, 19:39
Jeg synes slet ikke det er "nørdet" at ta til træf.
Jeg har været til en del forskellige opel træf siden jeg begyndte at køre Corsa, og jeg synes sku det plejer at være fedt nok at gå rundt at se andres øser, og måske få en snak om tingene.
Jeg havde da selv satset lidt på at skulle ha været til alle de forskellige opel træf der ville komme i år, men sådan blev det ikke :x ( takket være de F**king skod syns folk ).

Men også som Irmsher siger, så gider jeg heller ikke det med at folk skal drikke sig lamme, også spille smarte med deres biler/anlæg.

Men ellers så bakker jeg da også gerne div opel træf op, da det jo lidt er dem vi går at venter på at kunne komme til, efter vinterens arbejde.