Se fuld version : Fjerne opel logo på bagklap
chrisfreddie
Fri 01 Feb 2008, 21:07
Hej,
Hvis jeg gerne vil fjerne det store opel logo på bagklappen kan jeg så bare pille det af? Efterlader det "hul" i lakken?
mvh
Chris
Twinelium
Sat 02 Feb 2008, 15:35
Hvilken Corsa???
Du kan vel på b'eren, men min d'er kan man ikke..
A M B
Sat 02 Feb 2008, 16:51
Hvilken Corsa???
Du kan vel på b'eren, men min d'er kan man ikke..
Spørsgmålet ligger i 'Corsa D' forummet, så mon ikke det er en D model! ;)
Og jeg skulle mene det sagtens kan fjernes. I tyskland og england fjerner de i hvertfald det bagerste emblem uden behov for maling og spartel. Noget der ikke har været muligt på hverken Corsa B, hvor emblemet sidder i grebet på bagklappen, eller C, hvor der sidder to splitter bag på emblemet.
Twinelium
Sat 02 Feb 2008, 17:48
Spørsgmålet ligger i 'Corsa D' forummet, så mon ikke det er en D model! ;)
Og jeg skulle mene det sagtens kan fjernes. I tyskland og england fjerner de i hvertfald det bagerste emblem uden behov for maling og spartel. Noget der ikke har været muligt på hverken Corsa B, hvor emblemet sidder i grebet på bagklappen, eller C, hvor der sidder to splitter bag på emblemet.
Ahh smarte, ligger jo ikke mærke til den slags ;-)
Men så vil jeg da komme med min erfaring på området, da jeg selv har haft det af, og konstateret følgende:
Du kan sagtens fjerne logoet, det sidder bare med en klat klister ligesom corsa 1,x skiltet - dog skal du være opmærsom på, at der inde under logoet er 2 huller i bagklappen, som fungere som styr for loget. Disse 2 huller skal du så have lukket med tin og en ny gang maling bagefter.
Så det er lid besværgeligt/dyrt at få gjort, men helt klart det pynter på bilen..
Så om bilerne er anderledes i tyskland og england ved jeg ikke, men det er ihvertfald hva jeg fandt under logoet..
BuzzFuzz
Sat 02 Feb 2008, 19:06
Har på et tidspunkt læst at det var forskelligt og nogen mente det varårgangene der gjorde det de nye fra i år har vidst ikke styr til logoet.. men ved det ikke med sikkerhed..
K.Winkel
Sat 02 Feb 2008, 22:23
Vi har en genopbygger stående(4dørs) ude på arbejdet, hvor logoet er fjernet. Og der er ingen huller.
Twinelium
Sun 03 Feb 2008, 20:36
Har på et tidspunkt læst at det var forskelligt og nogen mente det varårgangene der gjorde det de nye fra i år har vidst ikke styr til logoet.. men ved det ikke med sikkerhed..
Det er jo latterligt, så fordi jeg har en af de første modeller, så skal det koste mig en formue??
Men altid noget at opel fandt ud af, at der ingen grund er til at bore unødvendige huller...
Gad vide om der så er nogen med en sort bagklap fra en nyere model som vil bytte.
chrisfreddie
Mon 04 Feb 2008, 15:35
Jeg prøvede at fjerne det igår og der var ingen huller inden bag ved :D
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.