PDA

Se fuld version : Forviring vedr. tråde med billeder

A M B
Wed 28 Nov 2007, 17:37
Vedr. forviringen omkring, hvor man skal poste billeder af sin bil, så mener jeg ikke løsningen er at holde den slags under 'projekter'.

I 'gamle dage' hørte den slags til under 'generelt' da det jo er generel Corsa diskussion.

For mig at se er min Corsa ikke noget projekt, så derfor hører den bedre til under 'generelt'.
Ligesom 'Ris/Ros' ligger som et underemne i 'Nyheder' burde der findes et emne til billedposts under 'generelt'.
På det britiske Corsa C forum har man lavet et forum, der hedder 'your cars' og det har skabt en masse aktivitet. Vi skal jo helst have et billede hver gang bilen har fået nye pærere i blinklyset eller er blevet fyldt op med benzin!
;)

Twin
Wed 28 Nov 2007, 17:47
He he - Yes,, jeg poster gerne hvergang jeg fylder bilen op med benzin ;)

Men hvad med CP ?

Dyja
Wed 28 Nov 2007, 17:51
Kunne godt være der skulle lave en kategori der hedder.

Min bil:
Her kan du vise brugerne din Corsa.

Så kan folk jo oprette deres billeder på www.corsapower.dk (http://www.corsapower.dk)
og så enten ligge deres link ind her på CS, eller så fint indsætte billeder
med adressestien fra corsapower til siden her.

Prøver at snakke med Madz omkring dette.

Dyja
Wed 28 Nov 2007, 18:17
Ny Kategori der hedder Din Corsa hvor du kan ligge dine billeder af din Corsa i modelkategorierne A-B-C-D.

A M B
Wed 28 Nov 2007, 18:43
Dejligt, men fire subforums synes jeg er en skidt idé. De bliver jo aldrig fyldt op. Desuden mangler der vel en 'Tigra' del?

Hvis vi kan nøjes med 'Din Corsa', så er jeg en glad mand! :)

Dyja
Wed 28 Nov 2007, 18:48
Dejligt, men fire subforums synes jeg er en skidt idé. De bliver jo aldrig fyldt op. Desuden mangler der vel en 'Tigra' del?

Hvis vi kan nøjes med 'Din Corsa', så er jeg en glad mand! :)

Sådan så er det lavet, kan godt se det er meget bedre.

A M B
Wed 28 Nov 2007, 20:19
Super! Glæder mig til at tage det i brug! :)

TeddaH
Thu 29 Nov 2007, 16:43
Rigtigt godt set Alex! Jeg glæder mig også til at få skudt lidt billeder og få lagt dem op! =)