PDA

Se fuld version : Gule plader

Moses
Sat 12 Jul 2003, 21:48
Hej Freaks :lol:
Jeg har lige et ?. På en dansk hjemmeside mener jeg at jeg har set en Corsa A, på gule plader, er det rigtig at man kan få så'n på gule plader.
For så kunne det være fedt at importere en, og slippe billigt i afgift. Bagagerummet er joh alligevel "KUN" til " [-X " og GREJ.

Klaus S
Mon 14 Jul 2003, 13:59
Ja jeg vil gi dig 100% ret, det kunne sku være federe at man kunne importere en total gejl en, også spare afgift ved at lave den på guleplader..
Jeg har ikke selv set en dansker på guleplader, men kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne det. Når man kan lave Polo'er på guleplader, så må det sku også kunne lade sig gøre at lave en Corsa. De er jo ca på samme størrelse.

Fryguy
Mon 14 Jul 2003, 14:51
En af mine kammerater havde engang en Corsa A på gule plader, så det kan sagtens lade sig gøre... :wink:

Moses
Mon 14 Jul 2003, 20:45
Tænkte det nok, man kan joh osse få Saxo( ! ), på gule plader. Men er der nogen der så ved hvordan.

Martin GSI_16V
Tue 15 Jul 2003, 08:17
Det kan ikk lade sig gøre mere :evil:

De har lavet reglerne om efter alle de z28 camaro'er blev lavet til gul pladet...

Nu skal der være plads til en Euro palle i bundplan i lastrummet og minimum en meter højt til loftet :evil: :evil:

:evil: :evil: Så det hul har de oz lukket de svin :evil: :evil: