Se fuld version : Mere moment i min Corsa?
Møller
Thu 01 Nov 2007, 18:08
Hej folkens! :)
Hvordan kan jeg få noget mere moment i min Corsa?
Jeg synes ikke den trækker godt nok.. :mrgreen:
MVH
Møller
BuzzFuzz
Thu 01 Nov 2007, 18:32
Hej folkens! :)
Hvordan kan jeg få noget mere moment i min Corsa?
Jeg synes ikke den trækker godt nok.. :mrgreen:
MVH
MøllerSer du der er mange muligheder spørgsmålet er hvad motor du har i nu og hvor mange penge du vil bruge på det.. :)
Møller
Thu 01 Nov 2007, 18:35
Ser du der er mange muligheder spørgsmålet er hvad motor du har i nu og hvor mange penge du vil bruge på det.. :)
Her et link til min bil i mit signatur, der kan du læse om den.. :)
Jamen lad os starte med de ting, der ikke er så dyre igen.. Hehe..
BuzzFuzz
Thu 01 Nov 2007, 18:49
Her et link til min bil i mit signatur, der kan du læse om den.. :)
Jamen lad os starte med de ting, der ikke er så dyre igen.. Hehe..Den motor er et godt udgangspunkt og en anden knast evt. justerbart takthjul portet topstykke en chip og så derudaf vil nok give dig omkring de 130HK kontakt evt Chr. her på siden hans gamle rykkede rimeligt godt. (y)
Møller
Thu 01 Nov 2007, 18:59
Okay :D
Tak for svaret.. Jeg vil lige undersøge, hvad der så skal laves og hvad pengepungen siger til det.. Hehe..
BuzzFuzz
Fri 02 Nov 2007, 15:18
Nice... (y)
Lokkeblomst
Sat 03 Nov 2007, 08:12
hvis det kun er moment du vil have har jeg hørt at det hjælper at forlænge indsugningsrøret ved ikke om det passer med jeg sys selv det lyder usansynlig!?
BuzzFuzz
Sat 03 Nov 2007, 11:47
hvis det kun er moment du vil have har jeg hørt at det hjælper at forlænge indsugningsrøret ved ikke om det passer med jeg sys selv det lyder usansynlig!?Det er faktisk ikke helt forkert men det er en størrere videnskab og alt efter hvad motor man har er det ikke sikkert det kan mærkes.. metoden bruges også til at flytte højeste moment fra eks. 5000 rpm. til 4000 rpm.
Har sku ikke selv rodet det vilde med det men fulgte da lidt med i min uddannelse.. :mrgreen:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.