PDA

Se fuld version : C14NZ drukner ?

kisker
Sun 21 Oct 2007, 17:54
hej.. er ret sikker på bilen drukner sig selv når jeg giver gass nogle gange :S

isæt når jeg starter op der skal jeg op og have de rmp jeg vil starte op med før jeg begynder .. normalt er det bare at lege lidt med gassen når man skal der ud af men så drunker den og dør og er svær at starte igen.. man leger tit med gaassen fx når man skal op af en bakke eller ligne ...

nogle der kender en nem løsning på det problem ?

BuzzFuzz
Mon 22 Oct 2007, 11:25
Hejsa..
Det problem du beskriver kan være mange ting men vil skyde på det er tændingen der ikke avancerer..
Hvornår opstod problemet??
Så i dit galleri at du havde monteret anden indsugningshus og luftfilter måske problemet var opstået efter det??

kisker
Tue 23 Oct 2007, 00:07
hej.. nej det var der også før . nu sker det dog ikke den drukner så nemt .. sys det kan tyde lidt på at den får for meget benz og for lidt luft .. den yder heller ikke helt det den skal. motorne har gået 132.000 km så ikke alverden.

BuzzFuzz
Tue 23 Oct 2007, 14:09
hej.. nej det var der også før . nu sker det dog ikke den drukner så nemt .. sys det kan tyde lidt på at den får for meget benz og for lidt luft .. den yder heller ikke helt det den skal. motorne har gået 132.000 km så ikke alverden.Det kan også være en død katalysator eller noget og nej 132.000 Km er ikke meget har selv samme model og årgang der har kørt 320.000 km og den kører super..(y)

kisker
Wed 24 Oct 2007, 09:38
hehe ja den køre sku ret godt .. men overvejer også at rykke katten af når jeg skal have en Gruppe N bagpot på :)

Fandt en Bosi Gruppe N meget billig på ebay :)

Olesen^
Thu 01 Nov 2007, 18:02
Jeg havde samme problem med min 1.2i... Det var motorstyringen som trængte til en udskiftning.også en mulighed..

BuzzFuzz
Thu 01 Nov 2007, 18:45
Jeg havde samme problem med min 1.2i... Det var motorstyringen som trængte til en udskiftning.også en mulighed..Til Kisker : Har en motorstyring vi kan prøve at bytte om med men brænder den af må du skaffe mig en anden.. Men der burde ikke ske noget ved at prøve..:)