PDA

Se fuld version : Lav din egen kofangere..

Klaus S
Tue 08 Jul 2003, 13:18
Sådan kan du lave din helt egen kofanger/spoiler...

Du går ned til den lokale byggemarked, og køber en god stak pullitanskum på dåser.

Så køber du noget glasfibervæv og polyester, feks hos en bådforretning.

Så tager du simpelthen din org kofanger og fylder skummen på, og lader det hærde op. Derefter kan du skære/forme i det som du har lyst til.

Når du så har kofangeren til at se ud, som du gerne vil ha den skal se ud, lægger du vævet og polyesteren på..

Når så det har stået en dags tid, så kan du slibe og spartle den færdig til at den kan males.

Og vupti så har du din helt egen special lavet kofanger, som ingen andre har.. :P :smile: [/b]

Christian Breum
Tue 08 Jul 2003, 22:14
det var faktisk lidt smart!!! er det bare det skum man bruget til at skulle døre med du vil bruge??? eller hvad er det for noget???

Klaus S
Wed 09 Jul 2003, 11:35
Ja det er alm fuge skum... Jeg har selv lavet min Bagkofanger.. Det er lidt svært at se på mine pics, men skal nok lige se om ikke jeg kan få lagt et på stykker op, hvor det er næmmere at se. Men ellers ser du det nok til sommertræffet. :smile:

G-Man666
Sun 27 Apr 2008, 06:00
Hvor fik du produkterne fra og hvilke type var de?

Jeg mener hvilke glasfibre måtter brugte du og hvilke vægt var det 600g biAxis eller 1800g triAxis måtter?

Og hvad er det glasfibrevæv som du siger du spartelede op med og hvad brugte du polyesteren til???

Dækkede du hele kofangeren i et stort glasfibre lag eller mange små og hvis små, hvor mange lag og hvor meget overlap???

Og det gyldne spørgsmål... hvad kostede det hele???
:o)

MVH Johnni G