Se fuld version : Instrumentering
ICEMAN--DK
Thu 01 Jan 1970, 01:00
Hej er der ikke en der har en extra instrumentering til at ligge, som har meget lyst til at pille urskiverne ud, og scanne dem ind til mig???
så kan vi lave en handel, du sender de ind scannede billeder af urskiverne til mig på email, og så laver jeg dem om så de bliver hvide, så kan du bare printe dem ud på et godt stykke foto papir, klippe dem ud og sætte dem i dit instrumentering, vupti så har du hvide urskiver....
:P
Det skal være med omdrejnings tæller
BuzzFuzz
Du kan hente dem her..... :D
TRYK HER (http://www.corsa-tigra.de/download/tachoscheiben.html)
(Bruger du ikke nettet til at søge på :wink: )
Nu ikke for at være træls eller noget [V] men den BuzzFuzz har linket til passer ikke til din bil... da din (ICEMAN--DK) er en "gammel" model og der sidder de sidste tal ikke "tæt" ligesom på dem som der bliver linket til.. skal nok lige se om jeg kan finde det "gamle" instrumentering [8D]
BuzzFuzz
Ups...... :oops:
Havde jeg da ikke lige tænkt på........ :roll:
Henrik
men der for må du da godt lave dem om til hvide der er jo nogen der køre med dem 8) 8)
ICEMAN--DK
Ok det vil jeg se om jeg kan gøre så... [;)]
hvis i stadig vil prøve på at hjælpe mig med at finde de andre...
CorsaGSI
Dette indlæg hører måske til ovre i køb/salg afdelingen, men jeg prøver alligevel!
Jeg har filerne til de hvide urskiver (97 model --> med rpm.). Interesse for dem? Så mail mig. Sendes gratis pr. email.
Jeg har de hvide urskiver udprintet (med speciel printer) på specielt hvid plast. Urskiverne kan faktisk overhældes med vand uden at tage skade! Sendes til din postkasse ved bytning med "en hund".
Mvh. GorsaGSI
Ps. Mht. foto-papir vil jeg bare sige...been there, tried that, doesn't work! Foto-papirer er "bare" papir, der er coatet på den ene side. Det suger vand og slår sig med tiden! Bare et tip til dem, der selv vil forsøge.
Twister
Thu 12 Sep 2002, 22:59
hey corsagsi...
skal du til det her træf på lørdag??
for hvis du skal må du gerne tage et sæt hvide urskiver med til mig :)
ellers må vi jo finde ud af noget andet....
ps. hvordan med lyset i dem???
Hilsen chris
CorsaGSI
Fri 13 Sep 2002, 00:05
Hey Twister.
Desværre kommer jeg nok ikke til træffet. Det er jo i Jylland, og der er lidt langt (og dyrt) at køre her fra Djævleøen :-(
Ang. urskiver og lys så send mig en mail (anvend email ikonet) for mere information og reference.
Mvh.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.