PDA

Se fuld version : Så er CorsaSport.DK tilbage

Madz
Mon 08 Oct 2007, 12:40
Så er siden endelig tilbage på et helt nyt forum og med nyt design (y)

Da det er et nyt forum så brug lige et par min på ar opdatere jeres profil'er og ryde op i jeres private beskeder hvis i har for mange, ellers gør jeg det for jer ;)
Din gamle bruger virker også på det nye forum så alt er som i "gamle" dage.

Det kan godt være i støder på et par ting eller 3 som er på engelsk, er ikke helt færdig med at oversætte alt endnu men det går den rigtig vej og ca. 90 % er oversat til dansk men hvis i falder over noget så smid en besked inde i ris/ros eller hvis i falder over andre ting.

Som noget nyt har jeg også delt corsa/tigra forum op i under forumer til hver model så det bliver lidt lettere at finde info om den rigtige model.
Ja jeg ved godt jeg ikke er færdig med at flytte alle tråde ud i de rigtige forume men det bliver gjort hen over tiden for der er godt nok meget. :mrgreen:

Som i kan se er albumet og garagen væk, men bare rolig alle billederne fra det gamle album vil kunne findes på corsapower.dk og i nær fremtid vil det blive mulig at få en garage knap på din profil som linker direkte over til corsapower.dk

Så her til sidst vil jeg bare sige Velkommen tilbage til Norden største og fedeste Corsa/Tigra Forum :disco:

Hilsen Madz

Hillezzz
Mon 08 Oct 2007, 13:45
Det er bare super!
Godt at have forumet tilbage igen.
Godt arbejde Madz og andre!
(også selvom jeg vist fik tyvstartet for en uges tid siden. :P )

CorsaGSI
Mon 08 Oct 2007, 14:38
Ja, det ser bestemt spændende ud. Var ved at være nervøs for, at det aldrig kom op at køre igen. Men STOR ros til den/dem der har arbejdet hårdt for at få det på benene igen.

Mvh. Jesper

rachr55
Mon 08 Oct 2007, 14:55
ja det er fandme også dejligt..

Olesen^
Mon 08 Oct 2007, 15:12
Lækkert at det kører igen!

n0Rb
Mon 08 Oct 2007, 15:29
Aaaaah det har været savnet.. Godt arbejde, så er alt ved det gamle igen

Dyja
Mon 08 Oct 2007, 16:39
Dejligt at se Corsasport.dk er tilbage igen og skal da love for at siden har fået et ordentlig facelift. Madz det er et flot stykke arbejde du har lagt i dette forum.
Må da indrømme at ventetiden har været meget lang, og tror mange brugere har været frustreret over hvad fremtiden ville bringe.
Jeg er nu ikke i tvivl om at vi kan fortsætte hvor vi slap i disse dejlige omgivelser,
og håber kun at flere brugere vil vende tilbage nye som gamle så vi kan få gang i den store interesse vi alle nu deler, og tror på at fremtiden ser lysere ud nu.

Jeg har fjernet forummet på Corsapower.dk hvilket var en nødløsning indtil madz
kom med nogle resultater hvilket han nu har gjort, måske var det med til at skubbe lidt på hvilket jeg da inderligt håber. Men ingen tvivl Madz har vist han brænder for dette igen, og lad os så glemme alle de problemer der var før og starte på en frisk.

Som madz skriver så har vi valgt at indgå i et sammarbejde som gør at CS & CP bliver flettet mere sammen, så derfor står madz for forum delen, og jeg har alt hvad der har med fotoalbums, gallerier osv. Og jeg arbejder på højtryk så der kommer en CS kategori hvor der også er plads til tigra folkene, og i har et sted at kunne ligge billeder op der skal bruges herinde på CS. men mere info følger.

Endnu engang stor ros til Madz for at give os den "gyldne Corsa bibel" tilbage.

zipcode
Mon 08 Oct 2007, 17:59
heyza

jamen det jo kanon
glæder mig mig at nogen gider gøre det store stykke arbejde

M!
Mon 08 Oct 2007, 19:31
Det er jo bare herligt!! :-)

TeddaH
Mon 08 Oct 2007, 20:21
Damn! Det er sq blevet rigtigt godt det her Madz, den ros skal du satme ha'! :)

Jeg glæder mig til at komme igang igen, og jeg er glad for at "biblen" er her! Jeg var bange for at hele den gamle database var blevet glemt et eller andet sted på den gamle side..

Det nye design er fedt! Jeg syntes godt nok at ventetiden har været lang, lad os nu håbe at den er dét værd.. (Hvilket det ser ud til allerede at den har været)..

Hyg'!

BULLER-GSI-150HK
Mon 08 Oct 2007, 23:08
det ser sku godt ud det her..... max nice...
mvh buller

CorsaGSI
Tue 09 Oct 2007, 00:17
det ser sku godt ud det her..... max nice...
mvh buller

Sig mig lige...hvem har lukket dig ind :- Jeg troede sq Madz havde sorteret lidt i de gamle profiler, så det ikke var alle, der fik lov til at komme ind igen ;) LOL

Ø.P.
Tue 09 Oct 2007, 14:23
Ser rigtig godt ud madz, der er godtnok sket noget må man sige. Er rart at forummet er tilbage igen.

Jknudsen
Tue 09 Oct 2007, 18:45
Sådan !!! Så kører vi igen !!!

Sk^
Thu 11 Oct 2007, 16:34
Dejligt at CS.dk er oppe at køre igen.

Solgte godt nok min Corsa her i lørdags pga jeg har købt en Calibra i stedte for, men vil da stadig tjekke forummet ud engang i mellem og se om der kan hjælpes med noget :D