Se fuld version : Motorrummet
-= GJ =-
Tue 24 Jun 2003, 09:02
Jeg har vil lige hører om der er noget ved hvad der skal være her i det hul som jeg har lavet en ring om..
http://www.gj-2k.dk/PA230829.jpg
Synes det ser lidt underligt ud, men hvis det er mening, at det skal være der. Er der så ikke nogen der har en god idé til hvad man kan bruge sådan et hul til..
Snehvide
Tue 24 Jun 2003, 10:10
der er jo lige plads til 2 cylindre mere, i med en større motor :D
-= GJ =-
Tue 24 Jun 2003, 10:21
der er jo lige plads til 2 cylindre mere, i med en større motor :D
Det ville da være lækkert med en 2.0 turbo.. Men så bliver man vel bo.... i røven af toldvæsnet..
CorsaGSI
Tue 24 Jun 2003, 14:33
Jeps...der er plads til en ordentlig motor :-) :-)
Mit motorrum er fyldt med motor, ABS-system, enhed til overskudsluft til udstødningen samt div. andre ting. Der er sq ikke meget plads i mit motorrum!
Mvh.
Maul
Tue 24 Jun 2003, 15:46
kan der ikke ligge en kineser og puste luft på luftfilteret :D :D
-= GJ =-
Tue 24 Jun 2003, 15:54
kan der ikke ligge en kineser og puste luft på luftfilteret :D :D
Jeg tror sgu der kan ligge mere end en kineser.. \:D/
Man kan vel sætte en turbo på og så bukke noget rør den vej så det ikke er så markant.. :D
CorsaGSI
Tue 24 Jun 2003, 17:08
Så er det nogen lunde sådant, dit motorrum kommer til at se ud:
http://www2.muranet.com.br/trojillo/ilovemycorsa/pics3/Corsa_668.jpg
Det er en 16V motor, og som du kan se, så er der ikke så meget plads i højre side. Det er dog en "Englænder" så batteriet sidder ikke som i de danske Corsa'er (på nær Fryguy's som må være lidt af et mis-foster :D :D ). Til gengæld har jeg ABS-systemet til at sidde dér, hvor batteriet gør på ovenstående billede, så der er sq ikke meget plads tilbage.
Læg også mærke til PiperX filteret, som er samme størrelse som PVD-filteret.
Mvh.
Fryguy
Tue 24 Jun 2003, 17:33
Hov hov... Og forresten så tror jeg at jeg bandt dig noget på ærmet... Må have set for mange billeder af de engelske, for det sidder det samme sted som din.... :oops: :oops: :oops: :roll:
-= GJ =-
Tue 24 Jun 2003, 18:02
Lækkert motorrum.. Jeg tror det er de samme slanger jeg har bestilt.. Plus at jeg har bestilt nogen i sølvfelt.. Jeg kunne ikke finde nogen steder med grønne slanger, eller ville det er ha' været møj sejt, sammen med mit GREEN filter.. 8)
Christian Breum
Tue 24 Jun 2003, 18:55
hvad skal du give for de der slanger som du har bestilt???
hilsen Christian
CorsaGSI
Tue 24 Jun 2003, 21:24
Hov hov... Og forresten så tror jeg at jeg bandt dig noget på ærmet... Må have set for mange billeder af de engelske, for det sidder det samme sted som din.... :oops: :oops: :oops: :roll:
:smile: Det var ikke så ondt ment :smile:
Ja, dit sidder også oppe under forruden i højre side? Det er i hvert fald det eneste sted, at jeg har set det placeret på Europæiske Corsa'er.
Mvh.
Fryguy
Tue 24 Jun 2003, 21:27
ja det er rigtigt at det sidder der... Vi må jo have noget mere motor her på fastlandet siden der ikke er plads til det... :smile: :smile:
-= GJ =-
Tue 24 Jun 2003, 22:23
Hej Christian
Jeg ved ikke helt præcist hvor meget det kommer til at koste, men jeg fik at vide en sted mellem 1000 og 1400..
http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/kollevold/motor.jpg
De ser sådan ud, bare i lilla.. måske grøn hvis de kunne skaffe det..
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.