PDA

Se fuld version : Hvide baglygter

elkjæren
Mon 23 Jun 2003, 19:59
Hej....

Jeg ville bare lige høre om der er nogen der kan fortælle mig om følgende;

- Priser på hvide baglygter
- Steder man kan købe dem (Gerne tæt på Randers...)

Jeg har lige købt en Corsa 1.4 16V så nu skal den styles for vildt :twisted:

Jeg vil også lige høre; Hvad er bedst??? KN eller et Twister filter....

irmscher
Mon 23 Jun 2003, 20:22
Hej....

Jeg ville bare lige høre om der er nogen der kan fortælle mig om følgende;

- Priser på hvide baglygter
- Steder man kan købe dem (Gerne tæt på Randers...)

Jeg har lige købt en Corsa 1.4 16V så nu skal den styles for vildt :twisted:

Jeg vil også lige høre; Hvad er bedst??? KN eller et Twister filter....

Mht. baglygter!! Jeg har købt alle dem jeg har haft på og har på i tyskland!
De koster omtrent 2/3 inkl. alt ifh. de bedste tilbud herhjemme.
Prøv www.dundw.de eller www.jom.de, det er ærlige firmaer og lader ikke noget tilbage! Men måske du kan få et godt tilbud fra Corsa GSI?? På www.topgear.dk

Filter!!!!!!! Der er mange meninger, jeg har haft et KN kit på vores og det dur´, men der er utvivlsomt ligeså meget at hente ved andre filtre!! Er du øvet kan du hente noget mere lyd og måske effekt med andre end KN, men hvis du vil have lidt sikkederhed mht. pasform etc. så køb et KN kit.

Det var min mening, men andre vil komme og du må her vurdere hvad du vil!!!

Ikke for at gøre Bilxperten ondt, men de er ikke de billigte, de kan pruttes ned i en "normal" ordentlig pris, men det er lettere at bestille det på nettet via D eller Uk og sjældent uden problemer og til ordentlige priser.

-= GJ =-
Mon 23 Jun 2003, 22:32
Det er ikke nogen tvivl om at hvis du vil betale for et Green twister er det klart den bedste løsning, det er faktisk bevist at de giver noget effekt udover den fede lyd.. Har en ven der kører Golf GTI 2.0 og han havde til at starte med et K&N Kit, da han skiftede til Greenfilter fik han 8hp mere end da han kørte med K&N. Jeg har set en 206 GTI på rullefeldt der fik 12 hk ekstra med twisteren..

Hvis ikke vil gi' penge for en Twisterfilter skal du købe en Green PowerFlow(mener jeg det hedder) som egentlig er det samme så K&N filter. Men men men det ser bare 100 gange feder ud med en TOTALT NEON grønt filter, og så er det også 3-4 gange større(hvilket ser noget sejere ud).. http://www.gj-2k.dk/galleri2/images/PA230830.jpg
Det viste er et Green PowerFlow som er købt ved Bildillen..
Du kan jo se et K&N filter underguiden...
Men det er jo op til dig om ud vil har et totalt fedt GREEN filter eller et lille rød-brun filter.. :D :D :D :D

-= GJ =-
Tue 24 Jun 2003, 00:01
Forresten hvis du vil have det vildest pis skal du have det her filter
http://images.pvdnet.co.uk/bfo_cone.jpg
Du kan bestille det på: http://www.pvdnet.co.uk
Det er cirka 3 gange så store som greenfilteret og 5-6 gange større end K&N filter.. Hvis du vil have noget vulgært og rigtig blærreøvsagtig skal man ha' sådan et.. Jeg fortryder at jeg ikke havde købt sådan et uhyre.. :D

CorsaGSI
Tue 24 Jun 2003, 00:58
Hejsa.

Jeg er helt enig med GJ. Det er et PVD-filter der skal til :-) :-)

Sådant ser det ud, når jeg åbner motohjelmen...

http://images.fotki.com/v8/free/b857d/3/33057/145526/Corsa16-or.jpg

...bortset fra, at jeg har fået lavet det lidt pænere :-)

Att. elkjæren

Mht. hvide baglygter eller andet styling, så er du velkommen til at sende mig en email eller smutte forbi min side.

Mvh.

-= GJ =-
Tue 24 Jun 2003, 08:50
Hehe :D CorsaGSI jeg sad fandme hele aften og ledte efter efter billedet af din dyt.. Jeg bestiller sådan et filter efter ferien, og så har jeg lige fået bestilt lilla slanger til motorrummet og jeg er næsten færdig med at polere det hele ude foran.. Billedet af mit motorrum er taget lige efter jeg fik min corsa, såååå den ligner lidt en pose lort på billedet.. Men den kommer sgu til at se godt ud nu..

CorsaGSI
Tue 24 Jun 2003, 14:27
Jeg har nogle meget gamle billeder liggende på: www.icy.fotki.com/cs/corsagsi_dk/

Min bil ser dog 500% anderledes ud i dag :-))

Jeg kan dog ikke anbefale at handle hos PVD. De er nogle #¤%#"#¤ bastards! Prøv hellere, om du kan finde et PiperCross filter et andet sted. De er lige så store. PVD køber vist hos PiperCross og får deres eget logo på...det er hvad jeg har hørt?

Mvh.

-= GJ =-
Tue 24 Jun 2003, 15:55
Jeg har nogle meget gamle billeder liggende på: www.icy.fotki.com/cs/corsagsi_dk/

Min bil ser dog 500% anderledes ud i dag :-))

Jeg kan dog ikke anbefale at handle hos PVD. De er nogle #¤%#"#¤ bastards! Prøv hellere, om du kan finde et PiperCross filter et andet sted. De er lige så store. PVD køber vist hos PiperCross og får deres eget logo på...det er hvad jeg har hørt?

Mvh.
Det var lige dem jeg ledte efter.. =D>

Klaus S
Tue 24 Jun 2003, 17:13
Jeg har kørte med King Dragon Racing filter, på min sidste bil. Og den kan jeg godt anbefale. Fed lyd, fed udseende, og fåes i store størrelser... Og koster kun omkring 5-600kr hos Bilxperten og andre steder.. :smile:

elkjæren
Fri 27 Jun 2003, 14:43
Hey....

Tak for jeres tilbagemeldninger... Det hjalp meget... :smile:

Er der så nogen der ved priserne på de forskellige luftfiltre...

Jeg har K&N filter nu, men jeg synes ikke jeg får nok ud af det.... Lyden er lidt for lam...