PDA

Se fuld version : eRAM electric supercharger

-= GJ =-
Thu 19 Jun 2003, 13:12
Er der nogen der kender noget til det her eRAM supercharger :roll: :
http://electricsupercharger.entrabiz.com/

Video hvor produktet vises:
http://electricsupercharger.entrabiz.com/eramvideo.mpg

Ser sådan set meget sejt, hvis det virker!! 8)

krede
Thu 19 Jun 2003, 13:19
HMMMM jeg syntes det ser FUCING wild ud :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Måske FOR vild til en Corsa :roll: :roll: :roll: :roll:

men hvis du skaffer det og får det tilpasset din Corsa vil jeg MEGET gerne høre og se det .. :D

Klaus S
Thu 19 Jun 2003, 14:43
Ok det må jeg sige, det er sku fed nok.. Og en nem og hurtig måde at få nogen extra hk på, også til rimelig billige penge. Og man får også en fed indsugningslyd :P

SyZyGy
Thu 19 Jun 2003, 17:37
Nice ting du har fundet der GJ

Hvis det er du skal bestille en, så sig lige til lidt får, fordi mig og en ven vil nemlig også have en :-D

Dumt at betale porto X 2, er sku vidst dyrt nok i forvejen med den porto.

Bliver så nice :twisted: :twisted: :twisted:

irmscher
Thu 19 Jun 2003, 18:28
Er der ikke lidt for meg "TV Shop" over det???
Altså der ser effektivt ud, men det er IKKE nok med en masse luft, der skal altså KOLD luft til!!
Derfor er jeg skeptisk!!! Har I læst dens data!!! 700 Watt og 50 A!!
Det er fandme en heftig sag!! Udskiftning af akkumulator er nødvendigt, ellers går bilen jo istå hvis man bare kommer til at gasse op et par gange i stilstående tilstand!!
Men hvad....... :smile:

CorsaGSI
Thu 19 Jun 2003, 21:08
Jeg er 100% enig med Irmscher.

Og I et andet forum siger folk, at man skal op på 0,4 bar før det har en ordentlig virkning (og ikke kun noget der ligner 0-1-0,2 bar).

En effektforøgelse på 5%. Hvad er det på en 90 hk. sport? I følge mine udregninger er det 4,5 hk. Selve motoren bruger 700W, hvilket svarer til næsten 1 hk!!! Så skal der ikke den helt store studenterhue på hovedet for at regne ud, at man ender med 3,5 hk. i overskud!!!

Til den pris og de beskedne (hvis overhovedet måleligt) antal heste i overskud, så ville jeg sq hellere leje en lille kineser til at slå en fis i indsugningen, når der virkelig var brug for "power". Det tror jeg sq giver mere :D :D :D

Med andre ord: lad være med at bruge jeres sparepenge på sådant noget crap!

-= GJ =-
Thu 19 Jun 2003, 23:49
Jeg er helt enig med Irmscher, det ligner sådan noget rigtig amerikansk TV-FUP :^o .. Jeg havde aldrig set det før.. Synes det virkede lidt kikset at sætte "hårtøre" på sin indsugning ](*,) , men hvis der var nogen der viste om det virkede, ville det måske være en mulighed for at få et par HK ekstra..
MEENN for satan den lille ting trækker jo mere strøm end hele bilen, og så kan man være sikker på at lortet ruster lige så snart at det har været regnvej.. Jeg tror sgu CorsaGSI har fat i noget af det rigtige med nogle kinesere :D .. Ej, jeg tror sgu noget NOS(SER) er bedre.. 8)