PDA

Se fuld version : Èndagstræf i Opel Club Syd.

Fri 06 Jun 2003, 13:22
Èndagstræf i Opel Club Syd.

Det er med stor glæde, at Opel Club Syd, kan invitere dig/Jer til Opel Club Syds éndagstræf i Kolding. De forrige år har vi ligeledes afholdt éndagstræf, som viste sig at blive en stor succes, hvorfor vi igen har fået blod på tanden til endnu et éndagstræf.

Træffet afholdes denne gang meget centralt, nemlig hos:

Opel Kolding – A/S Automobilhuset
Fynsvej 17-25
6000 Kolding

Søndag den 29. juni kl. 11.00 – 16.00.

Vi har igen i år fået forskellige firmaer til at komme og lave nogle udstiller m.v., herunder f.eks. lakforsegling, alarmer, bilplejeprodukter, dæk & fælge, autotransport, rustbehandling m.v..

Derudover kommer et firma fra Esbjerg med et professionelt db-måleudstyr. Opel Club Syd vil efter endt måling uddele en pokal til det musikanlæg med det højeste lydtryk. Naturligvis skal vi ved samme lejlighed have kåret éndagstræffets pæneste bil ved en pokaloverrækkelse (1., 2. og 3. præmie).

Der vil under arrangementet være mulighed for at købe sodavand, kaffe, te, kager, grillede ring-ridderpølser med brød til konkurrencedygtige priser.

Såfremt du/I har mulighed for at give os et praj om, hvor mange der kommer fra Jeres klub, hører vi gerne fra dig/Jer.

På Opel Club Syds vegne

Anja Johannsen
Avnbøløstenvej 14, Avnbøl, 6400 Sønderborg
74 46 10 93 (bedst om aftenen)
22 51 04 93 (hele dagen)

For så vidt angående kørselsvejledning på da ind på www.krak.dk Under ”Ruteplan” indtaster du Jeres adresse/startsted, og herefter Fynsvej 17, 6000 Kolding som slutsted.

For yderligere oplysninger, kontakt mig venligst på ét af ovennævnte telefonnumre, eller pr. e-mail Jugge@mail.tele.dk

PÅ GENSYN

Klaus S
Sun 08 Jun 2003, 20:42
Hvis vejret ellers er til det, så kikker jeg da nok ned til det træf. Så hvis der er andre her oppe nord fra der skal der ned, kunne man måske finde ud af at mødes. :smile:

krede
Mon 09 Jun 2003, 09:13
Weee Kolding .. :D

det er jo næsten læige rundt om hjørnet :P

må se om jeg har tid ...

Klaus S
Tue 17 Jun 2003, 13:00
Sucks mand. Jeg kan ikke komme til det træf alligevel :x

Klaus S
Sun 29 Jun 2003, 12:32
Hva så??? Var der nogen der nåede til træffet, var der nogen fede opel'er.. Og blev der taget nogen pics, som bliver lagt op på nettet???

Klaus S
Sat 05 Jul 2003, 12:54
Var der slet ingen der var til træffet i opel club syd??????

BuzzFuzz
Sat 05 Jul 2003, 13:13
Nej ser det ikke ud til...
Har ingen bil lige for tiden så kom heller ikke derned...
SKOD...
Måske når jeg at få en til træffet næste weekend...

Klaus S
Sat 05 Jul 2003, 13:56
Ok, jeg ville ha været til træffet, men skulle lave bil klar til syn ( igen , skod pansere ) Skal til syn her den 11/7, så jeg har en del der skal nåes at laves om efter synet, til jeg skal til corsa træffet 8) . ( men kommer sku ikke, hvis den ikke bliver synet, den er for klam at se på som den ser ud nu >< )

Hvad for en corsa skal du så ha????? :smile:

BuzzFuzz
Sat 05 Jul 2003, 14:06
En A model måske en GSi venter på en fra sweiz jeg skal op og kigge på...
men nu må vi se...

P.S: trælst med det lorte syn...
skide da være med hvordan den ser ud bare du kommer......

Henrik
Sat 05 Jul 2003, 18:14
jo jeg var til traf i kolding de var bare et pis vejr

Klaus S
Sat 05 Jul 2003, 20:27
BuzzFuuzz... Ja nu ser vi, men jeg skal heldigvis kun til omsyn, så den skulle sku gerne gå igennem.... :wink:

jo jeg var til traf i kolding de var bare et pis vejr

Var der så ikke ret mange der nede, og var der ingen fede corsa'er??

BuzzFuzz
Sat 05 Jul 2003, 20:52
Oki..
held og lykke skal du have...

Sun 06 Jul 2003, 16:59
her er et par links til billeder der nede fra... Her (http://www.angelfire.com/art2/kwn/Kadett_opeltr_f_billeder.htm) og så også lige Her (http://www.nmweb.dk/pics/albun29) :)

Klaus S
Sun 06 Jul 2003, 17:16
Ok så var der alligevel nogen fede opel'er der ovre.
Og GEJL nok at der er en dansker der har købt den tyske sølv Corsa A med 2.0 16v og 18 tommer fælge m. runde skærme :smile:

BuzzFuzz
Sun 06 Jul 2003, 17:26
Ja den er COOL...
Han kommer måske til træffet næste weekend... :smile: