Se fuld version : Dansker er trege!!
Corsa16v
Mon 02 Jun 2003, 13:56
Leser til stadighet i de norske aviser at dere dansker rakker ned på oss nordmenn.
Ville bare å presisere at vi nordmenn sannsynligvis slår dere dansker i ALT, borsett fra å lage røde pølser og drikke bayer. Der er dere uslåelige!
Og hvor kjører de råeste Corsaér? jo de kjører i Norge!
Lenge leve Norge og Corsa!
krede
Mon 02 Jun 2003, 13:59
Det er jo lige det... Men hvis i Nordmænd havde samme lovgivning som oz ville jeres Corsa ikke se sådan ud som de gør i dag ... Tænk lige over det oz inden du siger at de feste corsa'er er i Norge... alle kan jo nemt sthyle en Corsa... det er jo bare et Spørgsmål om den er Lovlig til at kunne komme ud og køre....
Corsa16v
Mon 02 Jun 2003, 14:26
hæææ????
er det så lite lovgivning i Norge??
Jeg hadde sannsynligvis blitt halvshugd om jeg hadde blitt stoppet i en teknisk med mine fjører!
Men helt seriøst, hva er det deres lover går ut på egentlig?
kan de henge seg oppi styling???
se hva som er gjort med min bil, hadde dere kunne fått problemer med noe av dette? http://www.home.no/supertimmy/corsa.htm
krede
Mon 02 Jun 2003, 14:29
Eerhm .. til at starte med må der ikke være noget i for ruden... medmindre ruden er tonet... i toppen...
det sidste ka være at den er for lav til at kunne gå i gennem syn...
Men ellers sku den være helt lovlig.. a hva jeg ka se ... Andre der har andet at sige til det her ??
Corsa16v
Mon 02 Jun 2003, 14:29
da kanskje vi skal vri dette overpå at dansker er trege OG pysete...
siden dere ikke tørr ut å kjøre i deres Corsa?
Norge har strenge nok regler til å stikke kjepper i julene på det meste av bilbygging, men hindrer oss ikke fordi. :P
Selv om regelen sier at ting skal godkjennes, behøver det ikke gjøres!
Pyser !
håper mesteparten av dere skjønner at jeg bare prøver å provosere.
:lol:
krede
Mon 02 Jun 2003, 14:35
Jaa De danske syns mænd er sku heler ikek glade for de brede dæk folk har på ... men somrel skifter folk bare over til nogle andre når den ska til syn...
Det er skam ikke alle synsmænd der ser i gennem fingerene med ting som er ulovlige ...
nogen gør .. mens andre er ret så skrappe ....
Corsa16v
Mon 02 Jun 2003, 15:01
nei men hvor ofte skal dere vise bildene deres da?
I norge skal man inn hvert 2. år.
Jeg er så heldig at jeg skal inn i rundt desember, og da ruller jo corsan på 165 brede vinterdekk og null styling! :lol:
krede
Mon 02 Jun 2003, 15:34
hehe .. det ska de oz her....
men ved ikke hvor når min ska .. den er jo ikke så gammel i nu :) blir 5 år her om 1 ½ månede :D
Men vil tro den ska ind til næste år om sommeren :( men hva .. de alusutter får lov til at blive på :twisted: der er nemlig ikke for brede :P
Corsa16v
Mon 02 Jun 2003, 15:39
men har din bil ikke hvert inne enda?
I Norge skal en bil inn første gang etter 5 år. dvs. min var inne for første gang nå i vinter.
Nei, grunnen til at vi nordmenn har tøffere corsaer, er at vi er så mye klokere! :lol: :lol:
Dumme Dansker!
Og Inge er ett guttenavn!!!
- Tommy
krede
Mon 02 Jun 2003, 15:51
jaa den var til Syn da jeg købte dyret :) sidste år...
Haha .. bare du selv tror på det :P
Det hedder Djævle Danske ... eller er det Svensk :D :P
Vel .. tror sku ikke i er Klogere end os.. tror nu mere vi Dansker er klogere end jer.. :D
Corsa16v
Mon 02 Jun 2003, 17:05
Dumme Dansker.
....
(tom for arrgumenter)
SyZyGy
Mon 02 Jun 2003, 18:01
Dine fælger ville heller ikke gå hvis det er rigtig.
Det er vel max ET 25, og det må kun afvige 10 fra det orginale.
På en corsa er det orginale 49. så du må kun kører med ET 39
Så endnu et punkt hvor vores danske lovgivning er noget LORT!!!
:x
krede
Mon 02 Jun 2003, 19:00
Helt enig ... abselut helt enig
BuzzFuzz
Mon 02 Jun 2003, 20:01
HEY gutter hids jer lige op eller hvad??? :P
ved sku ikke om danskere er kloge....
burde alle sammen være flyttet da vi blev 18 år og fandt ud af de skide danske regler (forbude) der er i dette skod land...
Men der er jo stadig venner og familie her derfor er de fleste nok ikke flyttet...
Men uanset hvor mange og hvor tit vi brokker os sker der nok ikke nogen ændringer i den danske lov.... eller gør der???? er der nogen der har prøvet at demonstrere mod det?????? og hvor mange mødte op????
tænk lige over det..... hvor dumme er vi?????
:P
Corsa16v
Mon 02 Jun 2003, 21:49
skid dumme!!!
:lol: :lol: :lol:
de felgene er tuv godkjente! og der er INGEN grund til at de IKKE skal godkjennes i Danmark også!
GARANTERT!
Dere har bare ikke skjønt det enda, av den grunn at dere er litt ... dumme?
Dumme dansker!
I norge er også regelen at man ikke skal forandre innpresset med mer enn 10mm, men har man TUV så skal det gå!
Men om så mine felger ikke er godkjente, så kjører jeg med dem uansett!
PYSETE DANSKER!
Heia Norge!
- Tommy
p.s. min far er dansk, og har INGENTING i mot dansker, dansker er knall!
(måtte bare si det før det kom 10 illsindte Corsaér over til Norge og filleristet meg! :lol: )
krede
Tue 03 Jun 2003, 06:36
Jaa det var hvist nok en god ting du gjorde det :P :P
Corsa16v
Tue 03 Jun 2003, 08:31
:o
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.