Se fuld version : Bosh 4 Tændrør
krede
Wed 14 May 2003, 14:57
Hey Gutter & Gutinder ...
Nogen der har haft nogle oplevelser med " BOSH 4 " tændrør??
går nemlig og over vejer at sætte nogle i min i dag.
Vil nu entlig abre høre om det kan betale sig eller om en opel over hovedet kan køre med dem??
For en Kammie hans Pug (peogeo) kan nemlig ikke køre med dem..
Men håber da i ved noget ...
KN SKØDT
Wed 14 May 2003, 23:41
Jeg har dem på min 106 Rally og de virker fint...ingen problemer der... :lol:
krede
Thu 15 May 2003, 08:26
Okay ... Nice nok ... men ka bare ikke hente mine før på Mandag ... :(
Kæresten er sku begyndt at tage meget af min tid .. :P
men det går nok .. den ska nok komme til at køre godt ... :twsited:
KN SKØDT Du ved ikke hva de gir de der sens BOSH 4
Har fået at vide at de skulle gi ca. 15 hk og noget mere moment...
Men ved sku ikke om det passer .. noget du kender noget til ?
irmscher
Thu 15 May 2003, 09:39
Nej nej nej!!!!!! Det giver intet i form af heste!!! Du kan være MEGET heldig hvis du kan køre lidt længere på literen. Det giver måske en lidt renere forbrænding men ikke mere. De er lavet til at kompensere for den lidt ringere benzin kvalitet vi har f.eks. her i DK. Det er bla. derfor at AUDI´s FSI motorer ikke kan sælges/køre herhjemme! De motorer kræver meget renere benzin.
Hvis noget med tændrør skal give effekt! Kræver det flere tændrør, a la ALFA Romeo ( TWIN SPARK ).
Men prøv dog, de koster jo ikke en formue i forhold til almindelige tændrør!! :smile:
krede
Thu 15 May 2003, 10:02
Nej nej nej!!!!!! Det giver intet i form af heste!!! Du kan være MEGET heldig hvis du kan køre lidt længere på literen. Det giver måske en lidt renere forbrænding men ikke mere. De er lavet til at kompensere for den lidt ringere benzin kvalitet vi har f.eks. her i DK. Det er bla. derfor at AUDI´s FSI motorer ikke kan sælges/køre herhjemme! De motorer kræver meget renere benzin.
Hvis noget med tændrør skal give effekt! Kræver det flere tændrør, a la ALFA Romeo ( TWIN SPARK ).
Men prøv dog, de koster jo ikke en formue i forhold til almindelige tændrør!! :smile:
Jaa det har du ret i .. men har fået at vide at de ikke passer til min Model af en Corsa.. :evil: :evil:
Men der hvor jeg handler har lovet at kigge efter nogle andre nogen som skulle gøre det samme...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.