PDA

Se fuld version : Wiii Endelig... blev den færdig... :)

Mon 05 May 2003, 10:16
Så kom det nye design endelig op og køre.. :) Håber i kan lide det for det bliver ikke lavet om [:P] Der er kommet lidt nye ting.. som i jo nok kan se.. [;)] det hele forgår inde i forumt, da jeg syns det er lidt mere smart [^] i kan selv uploade jeres billeder nu så i slipper for at sende dem til mig.. og vente på at jeg får mig snøvlet færdig, og får dem lagt ud på siden... [:I] i løbet af kort til vil der også komme flere guider, på siden.. men hvis du sider inde med noget som du tror andre godt ville kunne bruge så skriv endelig.. [:)] men til sidst håber i kan lide det og kommer til at bruge det MEGET :P

som i kan se nu.. inde i forumet under hver profil og når i er inde og skrive i forumet så er der kommet en lille knap der hedder garage :smile: klik på dem og i kommer ind til jeres egen garage hvor i kan ligge billede op af jeres egen corsa.. skrive lidt til billederne.. og andre kan skrive kommentar der til og stemme på billederne plus inde i jeres profil kan i udfylde alt om jeres Corsa, F.eks model, motor, farve, stylig osv. (dog ikke helt klar endnu som i kan se :sad: )