PDA

Se fuld version : Løkken i uge 29???

KN SKØDT
Thu 01 Jan 1970, 01:00
Hey :lol:
Jeg er ny her, men tænker på om der kommer nogle Corsa´er til Løkken i uge 29 på stranden og fyrer den af??

Og et andet spørgsmål til alle jer.....Hvorfor kalder i jeres 8v´er for sport? I mine øjne har det ikke noget at gøre med en sport, der har været et par stykker der prøvede at overbevise mig, at min 8v´er er en sport og det er en 1,4i swing 96´er lilla metal med 15" OZ, sænket , 4"sebring udstødning samt sports kabine og den er ikke en sport...

BuzzFuzz
:D Det med Løkken er en hel fin ide men hvornår i uge 29 og hvordan.....????
:D

:evil: Hvis du ikke er klar over det er sport/swing en modelbetegnelse der siger lidt omkring bilens udstyr Bla. sæder og betræk i kabinen samt spoiler og instrumentering.......!!!!!!!!
:twisted:
Har du andre sjove spørgsmål er du Velkommen....... :wink:

KN SKØDT
Vi er en folk fra århus, som tager der op onsdag i uge 29 og vi pleje at køre race på stranden hver dag. personligt synes jeg at det fedste sted at camper er hvorup klitcamping 2 km uden for løkken mod ålborg. Der er masser af unge festmennesker, masser af plads til bilerne og man kan larme til langt ud på natten og feste helt vildt uden at de bliver vildt sure dem der ejer det.

Med hensyn til sport og swing, jeg ved godt hvad det betyder, men nu tænker jeg på motoren og når i kalder jeres 8v´er for sport sidder jeg og grinner lidt :lol: fordi det er og bliver kun en swing, som min ejen corsa er... :cry: og det er skam ikke for at fornærme jer, men indse at det kun er en swing i har, uanset udstyr. Det kommer da an på hvilken motor i har....

BuzzFuzz
:D Hej KN Skødt tænkte det nok det med motoren....
men en nogle 8Vér er også lavet med 83HK (1,4 SI)og er faktisk ikke så ringe enda har du prøvet sådan en......??????? :wink:

ikke fordi jeg er sur eller noget men det var et godt emne at snakke om..... :P

Gosch
KN Skødt.... er da for selvglad og dum at høre på.... du kan da bare komme an så skal jeg da give dig baghjul,, fjols!!!

HOV HOV HOV :shock: kan vi så lige få en kammertone her!!! i dette forum snakker vi pænt til hinanden 8) ellers så skal jeg sq komme efter jer :twisted:

KN SKØDT
Jeg vil da meget undskylde hvis jeg har fornærmet nogle her inde......... :cry: emn jeg vil bare sige at jeg var ikke klar over at der var en 1.4 SI og for det andet er jeg en pige på 23år som er vild med biler og jeg synes at det er latterlig at kalde mig for selvglad, dum og et fjols................... :evil: og til dem der synes det rend mig et hvis sted!!!!!!!!

Christian Breum
Hej Skødt
Jeg tror sku at du er i mindre tal for jeg vil også give Buzz Fuzz ret i at SPORT bare er en model betegnelse!!!
Min Corsa er en Corsa 1.4 Sport Plus (Sport står for spoile og sportssæder, og omdrejningstæller!!!) (Plus står for el-spegle og soltag!!!) der står ikke noget om sport på registreings atesten men i servis bogen står der sport plus!!!
Så det har slet ikke noget med motoren at gøre!!!
hvis du er utilfreds med min komentar kan du jo bare skrive!!!

Hilsen Christian

PS: Jeg tror desværre ikke at jeg kommer til Løkken i år, vi har godt nok snakket lidt om det men det ender vidst med at vi bliver hjemme!!!

Christian Breum
Okay en rigtig CONNI det kan vi li`!!!

KN SKØDT
Det er oxo bare helt iorden at få forklaret det :lol: men jeg vil bare ikke svines til på den måde af Gosch og ja jeg er og bliver en rigtig CONNI og jeg kan li det :lol: :lol:

Uhhh VILD der er sq kommet en RIGTIG Corsa CONNI med på siden :lol: RESPEKT 8) ser frem til at se billeder af din Corsa, din CONNI :lol:

Henrik
Kn skødt
det er nok fordi du skriver på den måde som du gør at der er nogen der syndes du er et fjols for det kommer and på udstyr og instrumentering.......!!!!!!!! 8)

KN SKØDT
Man kan da sige at jeg har fået sat gang i noget her inde :lol:
Men til Mads jeg har sendt et billede af min Corsa til dig med en lille beskrivelse af den 8)
Jeg håber da på at se nogle Corsa´er i Løkken i uge 29 :lol: :lol:

BuzzFuzz
Hej KN skødt.....
Helt iorden du ikke vidste det med sport og det men det er jo en af de ting denne side går ud på, altså at udvikle erfaring og viden om Corsa..... :wink:

Og kommer desvære ikke til Løkken da jeg ikke har fri fra arbejde den uge og syntes jeg lige vil spare lidt på benzin til træffet i Tyskland.... :(

Hvis du er interesseret i at tage med til Tyskland kan du jo kontakte mig da vi nemlig indtilvidere er 4 Corsaér der tager til Tyskland og det kunne være fedt med nogle flere :wink:

Og til Gosch ikke noget ondt ment men syntes lige man skal tale ordentligt til hindanden herinde....... :lol:

P.S : Det er ellers en debat du har fået startet :P

Ville sgu gerne med til træf i Løkken i Uge 29 men kan desvære ikke pågrund af ferie i Sverige :( Har ellers lige været i løkken her i Uge 28 masser af dejlige piger og biler....brrwwwww

Gosch
Fordi man har en mening om en person som i dette tilfælde er en pige, så skal der en anden tone... hun kommer herind og tror hun ejer det hele..!! Hmm.. og i andre slikker hende med det samme i røven.. hvordan ved en pige så meget om biler..?? garanteret hun vejer 120 kg og har kæmpe hinkesten som briller.. mener det ik, men sys bar det er for dårligt at alle holder med hende fordi hun er en pige...!! :?
Hun kan da i det mindste starte md at spørge om det med sport-fortegnelsen... istedet fyrer hun bare løs som en eller anden verdensmand..!! :x
Men ok... op til jer...!!!!!!!!
Hun får btw. total meget respons jeg har ik fået et eneste over det træf jeg arrangerer...!!! jo af BuzzFuZZ....!!
Men SeZ..!!!

BuzzFuzz
Tag lige en slapper GOSCH......
Det er sku heller ikke ment på den måde....
men tal stadig ikke sådan om en du ikke kender.......!!!! :evil:

Jeg er desuden fuldstændig enig med dig i at det er for dårligt at du (gosch) som kom her på siden og inden for 3 uger havde taget inniteritiv til at arrengagere et træf for os alle.....
Hvor mange har svaret på hans indlæg.....????
Eller mine med træf på Fyn eller i Tyskland.....?????

Men hvis man siger man er pige med interesse for biler skal i sku nok få pikken op af jorden og få svaret......!!!!!! :x
Jeg er sku ikke en dum skid der spiller smart og det kan blive besvaret af dem som jeg har mødt her fra siden......

Gosch
Nå nå... endelig en som giver mig ret.. TUSIND TAK BUZZFUZZ.... men men spørgsmålet er hvilket hoved de tænker med..!!!!
Vi er jo nogle stykker som har seriøse forhold, og stadig prøver at være en del af en klub + prøver at være indblandet i så meget så muligt... men jer som er single kan nok ik se det på samme måde... men tak for SVARET FRA ALLE JER SOM VIL TIL TRÆF I SDR.J.!!!!!!!!! :cry: :cry:

SeZ> BuZzY..!! :P

Christian Breum
Hej
Fedt emne!!!! det styrer i bare!!

Jeg kan desværre ikke komme med til træf da jeg skal til noget festival!!! Er lidt træt af det men det går nok!!! det er vel heller ikke det sidste træf vi har holdt!!!

KN SKØDT
skal en pige abosolut være fed, klam og gå med briller når hun er vild med biler GOSCH??? så vil jeg godt fortæle dig en ting sådan er livet squ ikke og det er ikke fordi jeg tror at jeg ejer det hele her, det må du have misforstået helt og det har jeg også sagt undskyld for, fordi jeg ikke viste at der var en 1,4i SI. :evil:
Og for det andet Gosch, jeg har ikke bedt nogle om at holde med mig, fordi jeg var en pige, jeg fortalte pga jeg ikke vil møde op til jeres træf og at I så tror at jeg er en fyr............... :?
folk svarede jo på det jeg skrev inden jeg fortalte jeg jeg var en pige!!!! 8) 8)
Så Gosch rend og hop

Men for jer der gerne vil se at jeg ikke er fed osv... er jeg på netdate.dk under profil HUX FLUX og jeg er den mørk håret :wink:

Gosch
Hmm.... hvis du nu var så lækker som du påstår... hvad laver du så på " NetDATE"...???????????????????????????
Hmm... jeg er oZ ligeglad..................... 8) 8) 8)

KN SKØDT
nu stopper du! jeg har squ aldrig sagt at jeg var lækker, jeg sagde at jeg ikke var fed og klam :evil:

Henrik
Gosch fordi man er singel er det da ikke sikkert at man holder med Kn skødt bare fordi hun er en pige, Jeg vil lige sige dig at jeg er enig med dig at der er en dum måde at komme ind på siden som ny og så bare skrive sådan som Kn skødt har gjort for jeg syndes også det var en dum måde at komme ind på siden og så starte med at skrive som hun gjore og det har jeg også sagt til andre på siden men lad nu det ligge og så snakke om noget andet Hilsen henrik fra fyn 8) 8)

Nu tager i jer SATEM sammen!!!! :evil: det her er et forum hvor man snakker om biler og ikke HISSER sig op på de andre... og det gælder ALLE!!! hvis i bliver ved lukker jeg sq siden ned.. :cry: gider sq ikke spille alt min tid på at side og læse folk bliver sure på hinanden over en bagatel!!!
men gosch fedt at du gider at stable så meget på benene, men hvis det skal blive et ordenlig træf hvor der kommer mange fra siden så tror du/vi skal være noget før ude så folk kan nå at lave planer efter det :) for TRO mig der er mange der gerne vil med til træf.. da det er vildt FEED at gå også på andre biler og samle inspiration til ens egen ;)

PS. jeg tager til løkken i morgen så hvis i ser en sort Corsa der oppe så kom over og hilse på ;) jeg bider ikke :lol:

KN SKØDT
Jeg kommer til Løkken på onsdag i en lilla Corsa hvor der står Bigwhells i toppen af bagruden :lol:
Jeg vil heller ikke være sur på Gosch, men hver gang jeg kigger ind på siden bliver jeg svinnet til også er det ikke nemt...... og jeg har også sagt undskyld et par gange, men det har han nok ikke læst :? Men nu er det stoppet fra min side :lol: