Se fuld version : grindsted
TNT
Fri 11 Apr 2003, 22:23
hvor i grindsted er det at det holdes lørdag
Christian Breum
Sat 12 Apr 2003, 08:05
Det er ved Opel i Grindsted, det er meget læt at finde!!! tæt ved Kvikley, Netto og alt det der, men du kan jo bare følge efter de brian biler som kammer ræsende der skal nok komme mange!!! og der er sikkert også skilte!!!
Nå nu vil jeg ud og se om jeg kan nå at få skørter sat på min bil, når desværre ikke at få min hækspoile på da maleren er en spadser og ikke kan få fingeren ud af hans r..!!!
irmscher
Sat 12 Apr 2003, 17:04
Vi kom lidt sent derned!! Så ikke så mange af Jer, tror vi??? For der var jo ikke ligefrem navne på bilerne!! Men vi hilste da på en modkørende inde i Grindsted! :)
Det var koldt (8 grader og regnede) Da vi kom tilbage til Viborg skinnede solen og det var 11 grader!!
Men næste gang der er noget tror vi at vi skal følges med nogen, så vi ligesom ved/kender nogen når vi møder op! Vi følte os lidt som marsmænd der lige var landet!!! :D
Men vi skriver lige på det emne der hedder "hvornår kan vi mødes...", vi må da kunne finde ud af noget???
Vi ses!! :D
TNT
Sat 12 Apr 2003, 22:14
vi var der men tog tidligt hjem da vi ikke syntes der var meget at komme efter, kunne man ikke holde et corsa træf i jylland et sted
irmscher
Sun 13 Apr 2003, 13:35
Enig!
Ikke fordi vi skal genere nogen,men vi føler ikke rigtigt vi har så meget tilfælles med Kadett og Manta kører!! Fint at mødes engang hvert år, men vi vil nu vælge kun at troppe op når det primært handler om Corsa ABC!!!
TNT
Sun 13 Apr 2003, 18:56
skal vi ikke bare finde ud af noget med en træf det kunne da være fedt
krede
Mon 14 Apr 2003, 08:36
irmscher Det kan da godt ske at vi har sås ... kiggede i efter en Corsa B med en Garfield i for ruden ??? nede i det ene hjørne omkring den Gule Corsa B som var over gejlet .. :D
FryGuy holdte ved siden af mig .. i en lidt lys blå ... Corsa B ...
Vi kørte der nede fra omkring kl. 15 .... Der var det sku for koldt at være der nede ... :P
Men der skulle være nogle pics inde på www.teamopel.dk eller på en af de mange andre Opel side Som www.corsasport.dk linker til ....
Der gik da nok en 6 - 8 stykker rundt og tog nogle pics ... :D
men helt enig ... Vi burde kun holde et Corsa Træf ... selvom Der var nogle Dejlige biler der .. :D :D :D " Sort Calibra 2,0 Turbo " *savl* :P
TNT
Mon 14 Apr 2003, 10:39
vi gik rundt med en lille sort hvalp der snakket med mange mensker.
krede
Tue 15 Apr 2003, 08:26
Sort hvalp ??.. erhm .. Tror jeg sku ikke jeg lagde mærke til :P
havde travlt nok med at savle .. :P
Men Jeg R da med på bare at holde et Rent Corsa Træf i stedet for at blande det hele sammen .. Men okay Træf Anyways ...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.