Se fuld version : Mellem potte!!
irmscher
Thu 10 Apr 2003, 12:46
Er der nogen der har en mellem potte liggende!!??
God stand selvfølgeligt!! Original!!
Vores rasler, lyder det til, men er ikke sikker på om det er det!!
Er der andre der har erfaring med det???
Lige omkring 3000 omdr. raslerne den og hvis man holder stille og gasser op kommer det lidt indimellem!!!
Daywalker
Thu 10 Apr 2003, 13:25
hejsa.er du sikker på at det ikke er det alu der sidder oppe ved manifolden? :wink:
Christian Breum
Thu 10 Apr 2003, 17:17
Hej Min mellem potte raslede også, og så tor jeg bare og skar potten væk, og satte et stykke rør imellem i stedet for, det gav faktisk et ret godt resultat, da bilen kommer til at brumme en del mere!!! (det skal så lige siges at min corsa kun er en 1400 8v (60Hk.))
Bilen kan også godt synes med det, for jeg var til syn i tirsdags, og den gik lige igennem!!!
Hilsen Christian
irmscher
Fri 11 Apr 2003, 19:11
Vores er også kun en 60 hk.!!!! Så måske det var en mulighed!!!??
Men brummer den så ikke helt vildt????
Hvad med effekten???Een eller anden har engang fortalt mig at ideen med en sportsudstødning er at den giver et kraftigere tryk, dvs. motoren skal så have mere luft og derved får den mere effekt!!
Summa sumarum: Skifter man KUN til sportsudstødning kan man faktisk tabe effekt!! Er ikke klar over om det er rigtigt , men..... :?:
Og lige til ham der skrev med det alu oppe ved manifolden!! Det er tydeligt at høre hvis man holder stille, åbner døren og lytter!! Ja så kommer det nedenunder bilen, så det kan kun være den midterste potte!!
Kat , ok!
Bagerste potte forholdsvis ny, altså ok!
Rørhale boltet på, derved ikke den, da jeg jo hører "raslen" nedenunder bilen!!!!
Corsa Gsi
Sun 13 Apr 2003, 20:51
Min raslede også en gang i mellem.
Troede også at der var noget der havde raslet sig løs inde i potten.
Det viste sig at det var alu skjoldet som dækker manifolden,var rustet igennem.
Jeg tog en tang og rev det af, siden har der ikke været noget !!!
Mvh
Carsten
jlj
Sun 13 Apr 2003, 23:03
Det samme har jeg gjort....
KN SKØDT
Sun 13 Apr 2003, 23:20
Det gjorder jeg oxo på min gamle corsa..
OG... det har jeg også gjort... :) min raslede også af H til men efter at den blev rykket af har der ikke været noget :)
irmscher
Tue 15 Apr 2003, 10:36
Tak indtil videre!
1. Jeg har rykket varmeskjoldet af, det hjalp ikke, men så er den da forberedt for IKKE at rasle derudefra!!
2. Jeg har bestilt en ny udstødning!! Så må vi se om det er det!! De varmeskjold der sidder omkring "potterne" kan selvfølgeligt også drille, men jeg kan ikke se at de kan presses længere væk fra potten!!??
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.