PDA

Se fuld version : Nogen fra sjælland...?

benzon28
Sat 29 Mar 2003, 09:27
Hejsa corsa venner....

Nu har jeg efterhånden kigget en del herinde, og en masse snakker om at mødes og det er helt sikkert en fed ide.. :D
men jeg syntes for det meste det er i jylland, så jeg tænkte om vi ikk var nogen fra sjælland der vil være med til at vi samles en dag for at kigge lidt på hinandes biler...???

mvh johnny. CORSA A GSI...

CorsaGSI
Sat 29 Mar 2003, 12:54
Hejsa.

Jo, selvfølgelig er vi nogen her fra Sjælland :-) Vi er en del fra den nordlige del af Sjælland. Vi har før snakket om at stikke hovederne sammen en lørdag/søndag eftermiddag. Det er desværre kun blevet ved snakken.

Hvad med næste weekend...eller den næste igen afhængig af vejret?

Mvh.

anker
Sat 29 Mar 2003, 21:00
Ja skriv lige hvis i finder ud af noget så kan det være jeg kigger over på øen en tur. :lol:

benzon28
Sun 30 Mar 2003, 11:34
jamen lad os da prøve om ikk vi kan få det længere end snakken...
for min skyld kan det godt blive næste weekend...
men hvor skal vi mødes...??? jeg kan nok godt arrangere at vi kan være her nede et sted...(slagelse)..
men vi er ikk andet end 3 corsaer hernede... men det er jo rimelig centralt hvis der er nogen fra den anden side broen der vil med... det kunne være fedt hvis vi kunne samle en masse biler...
men lad mig høre om der er nogen der vil komme så skal jeg nok sørge for et sted vi kan være... skriv hvornår det bedst passer jer så tager vi bare den dag hvor flest kan.... :D
så puds raceren og kom ud af hullerne...

MVH JOHNNY CORSA A GSI

benzon28
Sun 30 Mar 2003, 12:03
GLEMTE LIGE NOGET...
hvis nogen er intresseret kan jeg måske få arrangeret at vi kan komme på rullefelt hvis nogen skulle have lyst til det... det vil nok koste en lille smule at få den rullet... men jeg kan lige finde ud af hvor meget...
og hvis nogen vil trække har vi da også en øde industrivej vi kører lidt på i weekenderne.... men lad mig lige få lidt tilbage meldinger så jeg ved hvor meget jeg skal arrangere...

MVH JOHNNY CORSA A GSI

CorsaGSI
Sun 30 Mar 2003, 13:18
Hej Benzon.

Det lyder da rigtigt fedt. Jeg er klar til næste weekend. Jeg kan både lørdag (5/4) og søndag (6/4).

Jeg vil meget gerne have min på rullefelt, hvis det kan lade sig gøre til fornuftige penge. Er der også åbent en lørdag/søndag :-)

Mvh.

Corsa A Driver
Sun 30 Mar 2003, 20:28
Hejsa

Jeg er også frisk på et eller andet. Man hører så meget om VW og peugeot klubber der skal mødes men aldrig om nogen Opel klubber. Og i tyskland er Corsa jo en af de mest sælgene og stylede biler. Lad os gøre DK til sådan et sted også. Så jeg er helt sikkert også med på noget med at mødes.

MVh Kenneth

benzon28
Sun 30 Mar 2003, 21:42
ja vi kan også kome til i weekenden...
men jeg skal lige høre ad her i starten af ugen om vi kan komme på lørdag... for det tror jeg ville være den bedste dag....
og ja det er helt rigtigt med at der ikk er så mange opel klubber der mødes...
og det kan jo ikk være rigtigt... :? for jeg syntes efterhånden at man ser flere og flere fine corsaer rundt omkring...
og vi er jo nød til at følge lidt med så ikk vi går hen og bliver uset..
men lad os lige få nogle flere svar så skal jeg nok sørge for at skrive her så snart jeg ed mere ang. rullefelt...

MVH JOHNNY CORSA A GSI

CorsaGSI
Tue 01 Apr 2003, 14:12
Nå, hvor mange bliver vi så på lørdag d. 5/4-03???

Jeg er klar...og Johnny (benzon28)...flere?

Mvh.