PDA

Se fuld version : Pansernes Udstyr

krede
Thu 13 Mar 2003, 08:40
Hey ... Nøj jeg hader Pansernes udstyr ....

I går da jeg var på vej hjem fra en Lille tysklands tur ... blev jeg stoppet ude på motorvejen i og have kørt 200 km/t Med en Fyldt bil ... det vil sige .. 20 kasser Cola a. 24 stk.

Men det kan jeg ikke få til at passe nogen steder henne ... for i Lørdags da jeg og 3 venner skulle til Vejle et smut ville Bilen sku ikke over 160 km/t .....

Så nu skal jeg sku i Retten og jeg ved ikke hvad ... Lorte panser :( :(

Christian Breum
Thu 13 Mar 2003, 11:01
Tror da vidst de strissrt skal have deres udstyr kalibreret!!! 200km/t i en 1200 det tror jeg sku ikke på..... så har den da vidst fået fuld pedal og lidt til.....
hva så med dit pap får du lov til at beholde det???

krede
Thu 13 Mar 2003, 13:09
Jamen det er det jeg ikke ved ... Jeg har det lige nu ... Men skal i Retten og jeg ved ikke noget før jeg har været det her D. 18 marst ... :( Men jeg har både 1 vidne og 2 manualer til at modbevise dem .... + den vægt der var i min bil på det tidspunkt ...

Men ja de skal have lavet deres udstyr .. det kan vi godt blive enig om ...

Andre der er sket noget ligende med ??

irmscher
Thu 13 Mar 2003, 18:08
Det er jo lige til "Kontant" "Rapporten" og hvad de nu ellers hedder!!!
Men det lyder helt åndsvagt!!!! Det kan du s.. da sige sig selv!!!??? :shock:
Hvis det var en Mondeo med 145 Hk der havde "fanget" dig kunne de jo se det selv!! For så ville de have haft speederen i bund!!!???

SyZyGy
Thu 13 Mar 2003, 18:33
:lol: Det er sku da for meget det her, jeg ville da sige som irmscher, gå dog til Kontant, eller Rapporten, kunne være fedt at se dem jorde de fucking pansere :!: :twisted: :!: :twisted: :!:

krede
Fri 14 Mar 2003, 08:35
Nej det var ved en af de motorvejs bro'er .. hvor der stod en gut med en laser .. eller hvad de nu hedder .. og så holdte der nogle cykler ved den næste afkørsel og stoppede en .... :(

Men Hvad ville man få ud af at sende " det " ind til rapporten ??.. ud over at de finder ud af panserne udstyr " virker " .. men ikke gør en skid ved det ...

Mon 17 Mar 2003, 11:53
men hvis du bliver dømt for at have kørt så stærk som de siger du har kørt.. selv om det nu er meget urealistisk at den kan køre det... ja så var det, det kørekort.. men hey Velkommen til familien [:P] så er du ikke den første her inde der skal tage kørekortet om igen [;)]

krede
Mon 17 Mar 2003, 13:50
Tjaa Nu får vi at se i Morgen ...

Skal nok skrive hvordan det er gået ... Men får nok ikke tid til det Før Onsdag .... Men stadigvæk ... 20 kasser Cola på Dåse a 24 stk. vejer godt til .. så jeg har skam ikke kørt mere end 130 højre ville den sku ikke .... Men Lad os nu se .... Bliver sku kun glad hvis de siger at Sagen fra Falder ... :D .. Men hvad Fanden det er jo kun 10.000 kr. så har man et nyt .. Men så kommer man jo til at køre på den nye regl :( med de der 2 år ... man ikke må lave noget overhovedet ... *suk*

Christian Breum
Mon 17 Mar 2003, 18:28
ja det er sku en skod regel... godt man ikke køre under den!!!! Du må jo lige tage instruktions boren på en 1200 med der ind der står jo hvor stærkt den kan køre!!! Jeg blev også stoppet i Ølgod i lørdags, men jeg vidste godt de var der så jeg kørte pænt, han brokkede sig bare over mine blink lys og baglygter han troede jeg selv havde malet dem (altså tonet dem med spray) men de er jo E mærket så der var ikke noget at komme efter!!!

krede
Wed 19 Mar 2003, 08:43
Jamen de skal jo tjene penge på alt muligt ....

ligesom min Far i går da vi skulle ned i Retten .... Han kørte 60 km/t hvor han måtte køre 60 km/t, men han blev stoppet for at køre for stærkt .... :-S

Men I skal jo høre det nede Fra Retten af ... Sagen Fra Falte i hvertfald de 200 km/t .. Men så skulle jeg bare have en bøde for at køre 130 km/t :(

men 130 km/t er da Bedre end de 200 km/t :twisted: + Jeg får lov til at beholde mit Kørekort ... :D

irmscher
Wed 19 Mar 2003, 18:48
Jamen de skal jo tjene penge på alt muligt ....

ligesom min Far i går da vi skulle ned i Retten .... Han kørte 60 km/t hvor han måtte køre 60 km/t, men han blev stoppet for at køre for stærkt .... :-S

Men I skal jo høre det nede Fra Retten af ... Sagen Fra Falte i hvertfald de 200 km/t .. Men så skulle jeg bare have en bøde for at køre 130 km/t :(

men 130 km/t er da Bedre end de 200 km/t :twisted: + Jeg får lov til at beholde mit Kørekort ... :D

Man bliver sgu tilbøjelig til at sige TILLYKKE!!!!
Men helt ærligt! Det burde fandme ikke nå så langt som til en retsal????

krede
Thu 20 Mar 2003, 08:44
irmscher ... Det er jo ikke os Bilister der laver reglerne ...

Men nej det Burde sku da være nok bare at bruge hovedet til at kunne give Bilisten bøden.... Da min spand Nok aldrig kommer op på 200 km/t ...

Men Jeg er sku glad .. :D Håber bare ikke det sker igen ...... :(