PDA

Se fuld version : Hvornår kan vi ses/mødes med hinanden!!??

irmscher
Sat 08 Mar 2003, 20:13
Er vi de eneste fra Viborg!! Jeg ved at Madz er fra Kjellerup (har dog ikke mødt ham)
Men det kunne være lidt sjovt at se nogen/mødes med nogen!!!
Men ellers må vi vente til et træf et eller andet sted!!!

krede
Mon 10 Mar 2003, 09:34
Irmscher ....

Der er sku nok heler ikke ret mange fra Horsens og der omkring ... og dem der er ... Tjaa de tør sku ikke en skid når det kommer til stykket.. :(

Martin GSI_16V
Tue 11 Mar 2003, 01:24
8) Find en dato og et sted vi kan mødes så må vi jo finde ud af noget 8)

krede
Tue 11 Mar 2003, 09:02
Den er jeg skam Med på ... :)

irmscher
Tue 11 Mar 2003, 20:20
Den er jeg skam Med på ... :)

Vimå da kunne finde på noget??? Det er jo ikke ligefrem for at køre træk, men bare det at mødes og være flere om lidenskaben "Corsa"
Ja altså dem der har poweren kan jo godt "trække" men vores må nok holde sig lidt tilbage!!!! :lol:
Iøvrigt har vi lige overfor en "åben" parkeringskælder, hvor der tit er nogen der kører træk!! Den er oplyst, overdækket og mange kan se hvad der foregår!!!!
Ja man kunne jo mødes der i regnvejr, om ikke andet, så kan vi da nævne at de på næste etage, om sommeren afholder træf fra Bilxperten !!
Men lad os dog mødes til et par øl etc.!!!!!!

Fryguy
Tue 11 Mar 2003, 23:13
Hejza

Jeg tror da også godt at jeg kunne finde på at kigge forbi... :P

Snehvide
Thu 13 Mar 2003, 16:38
Det ku da være sjovt at se nogle af jer andre på et tidspunkt, men fra næste uge står min nok stille lidt, så går 16v projektet med turbo igang :twisted: men find en dag og et sted så skal jeg da forsøge at møde op.

BTJ
Thu 27 Mar 2003, 13:41
jeg ved godt det er lidt sent at svare men jeg er frisk p[ at m'des med nogle andre ejere.

irmscher
Fri 28 Mar 2003, 17:40
jeg ved godt det er lidt sent at svare men jeg er frisk p[ at m'des med nogle andre ejere.

Det er aldrig for sent, vi har jo ikke fundet ud af noget endnu!! :D
Men det ender vel med at det bliver i Grindsted første gang!!
Men Viborg er da en hyggelig by, men ligefrem træf!!?? Det kræver jo et eller anden godkendelse at samle mange mennesker på en off. parkeringsplads!!

Men det var nu ment som et "lille" møde en fredag/lørdag i godt vejr!! Sådan bare for at sige goddag og hilse på!! Jaeh en enkelt kan der jo nok splejses om og hvad der nu måtte komme!!

Det kunne jo trække andre nysgerrige sjæle til bilerne, hvis der holder flere af samme slags!!

Men lad os nu se!! Et eller andet finder vi vel ud af!!??

BTJ
Mon 31 Mar 2003, 11:55
Jamen det kunne da v;re fint at m'des, en weekend. Det er bare det at vi mig og min k;reste er lidt generte over vores bil, da den ikke kan leve op til de andre overfede corsaer. Men nu er vi jo ogsaa lige begyndt med at style, saa det kommer nok. men bare skriv tid og sted saa er vi friske

Hilsen
Pia og Benny

Mon 31 Mar 2003, 12:38
Det er lige meget hvordan den ser ud.. hvordan tror vi andre startet.. ?? jeg startet også med en HELT standard og rigtig kedelig corsa [;)] så du har slet ikke noget at være flov over :)

irmscher
Thu 10 Apr 2003, 10:22
Vores er heller ikke stylet helt vildt!!!
Den er næsten standard og så aligevel ikke, men der er ikke nogen anden spoiler eller kofanger på en den originale.
Så som Madz siger, vi er alle startet et sted!!
Håber vi ses den 12. Og ellers kunne vi jo lave picknik til Dollerup Bakker en dag!!! Dem der nu lige gider at køre til Dollerup selvfølgeligt!! Men vejret bliver vel også bedre end det er lige nu (Kl.1000 den 10/4 : SLUD!!!! :cry: )

Thu 10 Apr 2003, 11:01
Ja kunne være cool med en lille corsa picknik i Dollerup Bakker når vejret bliver noget bedre.. [:)] for det er et rigtig fedt sted.. [;)] og mon ikke vi også får lidt opmærksomhed hvis der lige kommer sådan en flok cool Corsa'er så alle dem der er ude at gå og nyde natureren der ude får lige lidt ekstra at kigge på [:)] men RIGTIG MEGET ØV BØV [V] så kan jeg nemlig ikke komme på lørdag [:(] vil nu ellers meget gerne... men det er jo ikke det eneste træf i går så.. vi ses jo nok til det næste [:)]

krede
Thu 10 Apr 2003, 11:04
Ej Madz .. Nu gik jeg og troede du kom .. :S

Thu 10 Apr 2003, 11:13
ja det troede jeg også.. [:I] men fik at vide at jeg skulle på arb. og kunne ikke få det byttet det væk.. [xx(] men NÆSTE gang kommer jeg [:)]

irmscher
Thu 10 Apr 2003, 12:37
ja det troede jeg også.. [:I] men fik at vide at jeg skulle på arb. og kunne ikke få det byttet det væk.. [xx(] men NÆSTE gang kommer jeg [:)]

Skal du arbejde hele lørdag eftermiddag????? Vi gik også lige her og troede!!! :o Men det må vente så!!! :D

Henrik
Thu 10 Apr 2003, 12:51
ja undskyld jeg spør men hvor er Dollerup Bakker jeg er jo fra fyn af så jeg er ikke så kendt der over i det mørke

krede
Thu 10 Apr 2003, 13:44
HEY !! .. der er sku da ikke mørkt i jylland ...

Men det ligger oppe af ved Viborg ... eller noet ... tror jeg da ... :P

irmscher
Fri 11 Apr 2003, 19:02
HEY !! .. der er sku da ikke mørkt i jylland ...

Men det ligger oppe af ved Viborg ... eller noet ... tror jeg da ... :P

Helt korrekt!!! Naturskønt med bakker!!!
Perfekt for et lille natur træf! I godt vejr er der faktisk en del mennesker derude!!!

Men vi finder lige en dato hvor vejret er godt!! Ikke frdi vi ved noget om vejret, men .... I forstår!!! :D

krede
Tue 15 Apr 2003, 12:39
irmscher: hvad med D. 10 Maj ?? Der må da være bedre vejr end D. 12 April .. :P

Skulle men at min bil R lidt mere Gejlet på det tidspunkt .. :D

Men jeg R klar...

irmscher
Tue 15 Apr 2003, 13:14
irmscher: hvad med D. 10 Maj ?? Der må da være bedre vejr end D. 12 April .. :P

Skulle men at min bil R lidt mere Gejlet på det tidspunkt .. :D

Men jeg R klar...

Den er vi med på!!! Vi skal bare lige arbejde indtil kl. 1400, så har vi fri!!!
Tilslutning til det??????

Men lige nu er vejret jo fint og hvis det holder var der jo også en mulighed her i påsken??? torsdag, fredag, lørdag eller hvem der nu lige kan!!??
Men ellers er vi klar den 10/5!!!

krede
Tue 15 Apr 2003, 13:19
irmscher: Ja Vejret er Kanont lige nu, men Det med påsken ... tror ikke der R så mange der har lyst ... enten R folk på druk eller så R de ude og rejse ... :)

Men hvor skal det så være henne af D. 10 Maj ?? Nogen Forslag ??

Men kan da lige køre et smut ud og kigge efter nogle gode områder her i Horsens området hvis folk R tændt på det ...
Ellers det oppe omkring viborg da sikkert også godt ... selvom jeg nok skal nå at fare vild inden ... :P :twisted:

irmscher
Tue 15 Apr 2003, 13:28
irmscher: Ja Vejret er Kanont lige nu, men Det med påsken ... tror ikke der R så mange der har lyst ... enten R folk på druk eller så R de ude og rejse ... :)

Men hvor skal det så være henne af D. 10 Maj ?? Nogen Forslag ??

Men kan da lige køre et smut ud og kigge efter nogle gode områder her i Horsens området hvis folk R tændt på det ...
Ellers det oppe omkring viborg da sikkert også godt ... selvom jeg nok skal nå at fare vild inden ... :P :twisted:

Vi bor overfor en parkeringsplads, lige midt i Viborg (overfor Bilxperten) Der var det da muligt at samles der eller i Dollerup Bakker. Måske Starte i Viborg Midtby på parkeringspladsen og køre en tur til Dollerup Bakker!?

Mulighederne er Mange! Birgittes chef (Imerco) er formand for indkøbscenteret Sct. Mathias Centeret, ham ksan vi jo lige spørge om der skal være noget på parkeringspladsen den dag! Jeg kan ydermere snakke med Kaj fra Bilxperten og høre om han gider at holde åbent lidt llængere og evt. have noget i ærmet den dag??
Tilslutning til det???

krede
Tue 15 Apr 2003, 13:35
Lyder da Fedt nok ... :D

Jeg stemmer gerne ind for den Ide ...

Men bare man lige for addresse og noet så jeg ikke R helt lost ... :P

Men det R jo så først efter kl. 14:00 så hvad med kl. 15:00 ??

irmscher
Tue 15 Apr 2003, 13:41
Lyder da Fedt nok ... :D

Jeg stemmer gerne ind for den Ide ...

Men bare man lige for addresse og noet så jeg ikke R helt lost ... :P

Men det R jo så først efter kl. 14:00 så hvad med kl. 15:00 ??

Jamen jo!! Men hvad siger formand Madz???? Han bor jo i Kjellerup, ikk??
Ikke så langt væk! Men det med ardressen er ikke så svært, vi skal nok guide dig!!! :D
Men jeg arbejder lidt i noget så, indtil videre!!!

krede
Tue 15 Apr 2003, 13:46
Fino .. jeg afsætter tid til det .... Tager lige min Kammie med så .. :)

Nogen fra Horsens området der vil med der op ??? hader nemlig af køre " solo " :P

Fryguy
Tue 15 Apr 2003, 14:04
Indtil videre skal jeg intet den dag, så jeg tror da jeg kommer!!! :) Så må vi se om jeg har fået malet mine skørter... :twisted:

krede
Tue 15 Apr 2003, 15:21
hehe ... Det må vi jo ... :D og om jeg har fået min udstødning ... :D

kildemose
Wed 16 Apr 2003, 18:12
Hej Corsa Drivers

Jeg er også med den 10/5 det kunne da være meget skægt at se hvem man skriver med , har kun mødt Snehvide.
Men min lille corsa a skulle nok kunne finde der ned.

krede
Tue 22 Apr 2003, 12:48
Har fundet ud af at jeg måske nok ikke kan komme ... Men ved mere D. 3 Maj. Har nogle probs her og der ... :(

irmscher
Tue 22 Apr 2003, 21:29
Indtil videre kan vi bare bruge parkeringspladsen deroppe!!!! Men jeg er nødt til at vide nogenlunde hvor mange vi bliver!!!!?? Hvor magne er vi og hvem???
Skriv Jer op her: ( klik på citer og skriv jeres navn etc og ikke andet)
Vi køber gerne øl/sodavand/ etc. hvis der er nogen der ønsker det! Der ligger en "pølsevolgn" droppe, måske vi kan får ham til at holde åbent!!!?? Men I bliver nødt til at give mig besked!! Jeg trir ikke jeg kan holde bilxperten og pølsevognen/grillen åben hvis ikke der kommer nok!!!
Men en is i Dollerup, den er sikker???? :D :D

-Irmscher ( hvis bilen er klar efter maler etc. kører den derned den 23/4)

Er der nogen der har lidt forslag til hvad vi skal lave????
Det er fint med os, hvis vi "bare" skal mødes over en lille kop øl etc. se/snakke med hinanden!! Det er jo ikke et DHB2003 eller Grindted træf vi havde tænkt os, bare sådan mødes med hinanden og som skrevet, køre en lille tur rundt i Dollerup Bakker og i Viborg eller hvad vi nu finder på !!!
Er det OK????? Eller hvad???
Vi forsøger at få BilXperten til at holde lidt længere åbent den dag!! Der er også en god pølsevogn lige ved siden af, til at stille sulten!!
Men alt ialt bare lige for at mødes!! Indtil videre (den 26/4) er vi ca 10 der mødes, så lidt hyggeligt kan det jo hurtigt gå hen at blive!!!
Vi bor ikke så langt væk derfra, så hvis nogen har brug for at lette ben kan det også lade sig gøre!!!

Men er der noget vi ellers kan gøre?????????

Håber der kommer nogen!!! :D

krede
Wed 23 Apr 2003, 08:33
Jamen jeg vil skam gerne, men skal lige have styr på noget med Kæresten, vennerne og farmand.. :(
Men Hvis der R styr på det ... Kommer jeg sammen med en Kammie og måske Kæresten .. :)

Wed 23 Apr 2003, 09:52
Altså der den 10-5 eller hvad :?: hvis det bliver der.. kan jeg måske godt komme.. skal dog arbejde til kl. 15 men da der jo ikke er så langt der op kan jeg nok godt kigge forbi.. [;)]

krede
Wed 23 Apr 2003, 09:58
ja Madz Det er D. 10/05-03 Vi regnede også først med at Møde kl. 15 da du ikke er den eneste der skal på arbejde (irmscher)...

kildemose
Wed 23 Apr 2003, 20:52
Kildemose er også med ,i må bare ikk grine af min corsavette da den er under opbygning :oops: :D :D ,men den bliver nok færdig på et tidspunkt :lol: det skal jo også passe sammen med pengene.
Vi ses til træf d 10/5

irmscher
Wed 30 Apr 2003, 22:43
Hvor mange er vi efterhånden!
Vi har talt lidt og vi nærmer os 10 stk. Det bliver da hyggeligt!!!!! :D
Det er jo sådan mere en "komme sammen" træf!!
Vi kan jo sidde et sted og få en kop øl, når vi sådan lige har hilst på hinanden og set vores biler an, snakket etc. taget billeder osv. Vi bor lige i nabolaget, så hvis ellers vi kan være der, kan vi jo give en kop kaffe, lidt internet mht. links osv.
Havde så tænkt at vi skulle køre ud til Dollerup bakker begefter og få en is, se naturen, snakke lidt biler igen etc. og derefter kan folk så gøre hvad de vil!!!
Vi er "børne fri" den weekend, så vi skal nok feste lidt om aftenen!!!

Men vi håber da der er nogen der "gider" og at kigge herop/herned for at holse på????

Som skrevet før , så gik vi jo lidt rundt, som landet på en anden planet, da vi var i Grindsted. Der var egentligt heller ikke så mange Corsaer, så hvis vi er 10 eller mere den 10/5, bliver vi faktisk flere den dag.

Jeg forsøger at få Kaj, som ejer BilXperten til at holde lidt længere åbent og måske have et eller andet i ærmet, men det er lidt svært da vi jo først mødes hen på eftermiddagen. Iøvrigt er deres forretning mest baseret på et fy ord kaldet "Golf", da der jo ruller rigtigt mange rundt af dem her i Viborg og omegn.

Vi må så vise Viborg by at det rent faktisk er muligt at style en Corsa.

Men vi håber at se nogen og hilse på og få en hyggelig snak! Der er jo meget "stof" herinde fra der kan snakkes om!

Samtidig håber vi så at vores bil er klar indenda, den er jo på værksted endnu! :? Men den bliver vel færdig snart!!! :D

Langt og kedeligt brev eller hvá??? :D

krede
Thu 01 May 2003, 08:47
irmscher
Kan detsvære ikke komme :( Skal flytte og noget... rigtig røvsnaps :evil:

men R i fuld gang med at se om jeg kan få sat lidt tid af den dag så jeg kan komme, men kan og vil ikke låge noet ....
Men Det R bare ved bilxperten der Lørdag D. 10/05-03 ?? i Viborg.....

irmscher
Thu 01 May 2003, 10:03
irmscher
Kan detsvære ikke komme :( Skal flytte og noget... rigtig røvsnaps :evil:

men R i fuld gang med at se om jeg kan få sat lidt tid af den dag så jeg kan komme, men kan og vil ikke låge noet ....
Men Det R bare ved bilxperten der Lørdag D. 10/05-03 ?? i Viborg.....

Ja det er det, men nu ser vi om du når det !!!?? Ellers er der jo et sommertræf et sted!? Men bare ikke de første 2 uger af Juli, der er vi kørt til Italien i Corsaen!!!! Mon den klarer det??? :D

krede
Thu 01 May 2003, 11:58
Jaa så må det jo bare vente ... Men nu skal vi jo lige nå så langt først .. :P

Men Det R da langt at den Corsa skal ... :D
men den skal sku nok kunne klare det ...

Det R jo en Corsa .. :twisted:

irmscher
Thu 01 May 2003, 19:15
Så har vi snakket med Bilxperten (Kaj), han holder åbent mens vi holder derude på parkeringspladsen!!
Han vil diske op med nogle tilbud, men hvilke ved vi ikke!!
Men det er da lidt iorden at han gider! Han holder åbent ekstra også selvom vi kun er 5!!!!! :D
Håber vi bliver lidt flere!!???
Dem der har udtrykt at de vil kigge forbi:

irmscher (selvfølgeligt)
Krede (måske, usikkert)
Kildemose
Madz
Fryguy
Benny T. Jensen
Martin
Buzz Fuzz
Eske (måske, han skulle vist alligevel køre forbi Viborg)

Flere????

Thu 01 May 2003, 20:45
Der skal komme flere.. og det kommer der nu nok også.. ;) vil lige smide en lille post inde på opelpower i deres forum.. :)

niller007
Thu 01 May 2003, 21:11
Halløj i skuret.

Jeg tror sgu os jeg kommer. Hvis bare min bil er færdig på værkstdet der (ska ha skriftet tandrem). men er en nar til at finde rundt. jeg kommer jo os fra skagen. :D

kildemose
Thu 01 May 2003, 21:21
Hej niller

Vi kan da følges ad derned du kan da lige slå på tråden 27120719

Kildemose

irmscher
Thu 01 May 2003, 21:25
Jaa så må det jo bare vente ... Men nu skal vi jo lige nå så langt først .. :P

Men Det R da langt at den Corsa skal ... :D
men den skal sku nok kunne klare det ...

Det R jo en Corsa .. :twisted:

Hej Krede!!!!!
Du skal sku komme nu!! No turning back now! Kan du så se at få flyttet tingene på plads og få corsaén til Viborg d.10 Maj. We need you! Jeg vil også godt mødes med nogle af "kæresterne" jeg har hørt at Benny også tager kæresten med.. dem skal vi have nogle flere af eller hva siger i..... Drenge??? mvh Birgitte.

irmscher
Thu 01 May 2003, 21:28
Hej niller

Vi kan da følges ad derned du kan da lige slå på tråden 27120719

Kildemose

Sådan drenge!! Jo flere des bedre!

Birgitte

Martin GSI_16V
Fri 02 May 2003, 07:25
Jeg kommer oz skal bare lige ha fri fra arbejde

Men nu har vi jo fået nye feriedage så vi finder nok ud af det :twisted: :twisted:

SyZyGy
Fri 02 May 2003, 18:10
Hej...

Kunne være mega fedt... Regner da med at jeg kommer, hvis jeg ik skal arbejde.. (får det først af vide d.7) :-/

Men hvis det er, så kan vi jo følges ad Kildemose og niller... (hvor kommer du fra Kildemose?

kildemose
Sat 03 May 2003, 09:58
Hej SyZyGy

Jeg kommer fra aalborg,jeg regnede med at vi kunne mødes ved evt macdonals i nørresundby da det er lige ved motorvejen og så følges ad
hvis der derned hvis der var andre der skulle der ned.

Kildemose

SyZyGy
Sat 03 May 2003, 17:03
Den er jeg sku med på :-D skal nok blive sjovt!!!

TNT
Sun 04 May 2003, 01:15
kommer der ander fra varde og opland der skal til viborg den 10/5 for så kan vi jo føles der til måske...........

BuzzFuzz
Sun 04 May 2003, 04:51
Komer fra Vejle så kunne da også mødes med dem fra Varde hvis de kørrer den vej............

kildemose
Sun 04 May 2003, 09:43
Hvad tid skal vi mødes der over ,jeg havde forestillet mig ca kl 1400.
Skulle du også med niller.

Kildemose

BuzzFuzz
Sun 04 May 2003, 10:48
KL. 14.00 i vejle er ok med mig...

kildemose
Sun 04 May 2003, 10:55
Øhh , BuzzFuzz du er klar over at jeg mener kl 1400 ved mac d i nørresundby.

Kildemose

niller007
Sun 04 May 2003, 11:53
Hej klidemose.

jeg ved det først sidst på ugen desværre. men jeg snakker lige med goller og høre om han ska med.

kildemose
Sun 04 May 2003, 13:26
Det er bare iorden men håber i kommer

Kildemose

Goller
Sun 04 May 2003, 19:29
Hey hey jeg tager også med .. det passer lige med jeg når og få mine 17" ruller på inden... 8) Jeg kommer også fra skagen så jeg er med på at mødes i nørresundby...og så følges ned af

Sun 04 May 2003, 22:13
Håber MEGET jeg kan nå at få de nye små streamer færdig.. til på lørdag.. men lover ikke noget.. men skriver senere på ugen når jeg ved noget.. :)

kildemose
Mon 05 May 2003, 18:25
Håber de når at blive færdige , man skal jo vise hvad der rykker. 8)
Det var omkring en rund 50er pr stk ikk :lol:

Kildemose

irmscher
Mon 05 May 2003, 19:14
Nu skrev du noget om at det forhåbentligt ikke regner på lørdag!!??
Det er en parkeringsplads i to etager, så vi kan jo kører nedunder, hvis det regner! Den er "åben" i den ene side, så det er ikke noget med at vi holder nede i en kælder!! :lol: Men vi håber da det holder tørt!!! :D

Goller
Tue 06 May 2003, 15:56
Hey hvis dig fra topgear.dk kommer der ud kan du så ikke tage et sæt klare lygter og et sæt mattig motorhjelms forlængere med????i har dem inde på siden

Tue 06 May 2003, 18:22
Tror sq ikke han køre helt over fra kbh :shock: men måske.. :P

irmscher
Tue 06 May 2003, 20:21
Hvor mange er vi efterhånden??????
Vi prøver lige om vi ikke kan få den lokale avis derop på lørdag????
Men kan jo ikke love noget!!! Ved jo ikke om de interessere sig for det???? :D :?:
Vi prøver!!!! Det kunne da være lidt sjovt!!!

Iøvrigt er der premiere på den nye Meriva i den weekend!!! Pudsigt nok!!!!

SyZyGy
Fri 09 May 2003, 19:14
Jeg kan desværre ikke komme alligevel!! :-( da jeg er blevet kaldt på arbejde.. men håber sku i får en god dag imorn... :x

Fryguy
Fri 09 May 2003, 19:49
Hvad tid starter vi??? Kl. 15 eller hva???

BuzzFuzz
Fri 09 May 2003, 19:55
kan desvære heller ikke komme skal il begravelse :oops:
Håber i får en god dag...
Husk at tage en masse billeder...

irmscher
Fri 09 May 2003, 20:16
Hvad tid starter vi??? Kl. 15 eller hva???

Vi er der fra 1400 og indtil videre holder BilXperten åbent ti 1600, måske længere hvis vi er nok!!!

Men kom bare, jeg får fri kl 1200 og kører derop lige efter!!!!

Hvis nogen er i tvivl om noget så ring endeligt på 262 262 22!!!
Vi ses!!! :D

irmscher
Sat 10 May 2003, 12:44
Håber I kommer, dem der nu har skrevet det!!!!!!

Selvom vejret kunne være bedre, så må vi jo nøjes..... :smile:

Om cirkus en time holder jeg deroppe, er nok inde hos bilxperten, men indtil kl. 1400, kan i ringe på 40 38 18 08, hvis ikke i kan finde rundt i Viborg

\:D/