irmscher
Fri 28 Feb 2003, 19:42
Jeg har altid ønsket mig en bil der var lidt hurtig i trækket og ikke nødvendigvis kan køre 200 Km/t.
Nu kender jeg ikke udvekslingen helt på alle corsaerne og om gearkasserne passer!!!
Men, forestil dig gearkassen fra en 1.0-1.2 havde en udveksling der gjorde at en GSI (f.eks) ville blive hurtigere i acc.!!!
Det er ligeså meget et spørgsmål som en tanke, men er den realistisk???
Jeg er personligt (Birgitte inkl.) ligeglad med en topfart på 160 eller derover, det vil være meget sjovere at have en der var meget hurtigt oppe på de 160, men ikke kunne køre mget mere!!!
Kan i følge os??????
Vil det kunne lade sig gøre uden at skulle bruge en bondegård på det???
Er ideen helt ved siden af???
Håber iøvrigt en dag at se nogen af Jer derude!! Ikke fordi vores er topstylet/tunet , men vi interessere os for det!!!
Nu kender jeg ikke udvekslingen helt på alle corsaerne og om gearkasserne passer!!!
Men, forestil dig gearkassen fra en 1.0-1.2 havde en udveksling der gjorde at en GSI (f.eks) ville blive hurtigere i acc.!!!
Det er ligeså meget et spørgsmål som en tanke, men er den realistisk???
Jeg er personligt (Birgitte inkl.) ligeglad med en topfart på 160 eller derover, det vil være meget sjovere at have en der var meget hurtigt oppe på de 160, men ikke kunne køre mget mere!!!
Kan i følge os??????
Vil det kunne lade sig gøre uden at skulle bruge en bondegård på det???
Er ideen helt ved siden af???
Håber iøvrigt en dag at se nogen af Jer derude!! Ikke fordi vores er topstylet/tunet , men vi interessere os for det!!!