PDA

Se fuld version : Tårnstiver og insprøjtning!!!

Christian Breum
Mon 24 Feb 2003, 08:36
Hej
Der var engang at der var en der skrev et link til en side hvor man kan købe tårnstiver til ca. 350kr. det var et dansk firma, men jeg kan sku ikke huske adressen til hjemmesiden!!! er der nogen der kan hjælpe mig???

Lige en ting mere, jeg ved det er blevet diskuteret mange gange, Kan man tage insprøjtningen fra en 1.4 82Hk, og sætte det over på en 1.4 60Hk`s altså mono til multipoint´??? JEg har menlig en 1.4 60Hk`s fra 97, og har muligvis fundet noget insprøjtning som jeg vil sætte på hvis det da kan lade sig gøre!!!
Er der nogen der ved noget om det??? hvor meget skal etv skiftes??? topstykke osv???
Hilsen Christian

irmscher
Mon 24 Feb 2003, 14:54
Hej Christian!
Det er mig der har forespurgt på tårnstiverne!! Den billigste jeg er stødt på er fra NAP.dk (til at starte med 382,- + moms) Men nu koster den så 498,- + moms og fragt+gebyr!
Men billigere har jeg ikke fundet endnu!!

Christian Breum
Mon 24 Feb 2003, 17:44
Nu har jeg selv fundet det, men den er også steget lidt, 428 +moms.
De har også klare lygter, lexus lygter farvet lygter osv. nogen af tingene er lidt dyrt!!! adressen er http://www.nvautodele.dk/
Har også snakket med en mekaniker i dag som roder meget i corsa, og han mente også at insprøjtningen passer over på, komprations forholdet på de to motorer er næsten ens. Så jeg tror det er et forsøg vær! Men nu får vi at se!!!

Preben
Tue 25 Feb 2003, 06:52
Det kan du godt, men du skriver ikke hvor gammel se-motoren er for hvad med startspærren.
Du skal have både ledningsnet og styrebox for at det kan lade sig gøre.
Topstykkerne er ens, det er kun knastakslerne der er forskel på.
Hilsen Preben

Christian Breum
Tue 25 Feb 2003, 08:42
jammen en se motor er vel fra ca. 93-94 var det ikke kun der de blev lavet??? det med startspærren har jeg tænkt på men en af mine kammerater mener ikke det bliver det helt store problem, men nu får vi at se!!! og det med knasten, der kunne man jo lægge en anden i med lidt grader på!!! det kunne være lidt fedt hvis man kunne præsse lidt heste ud at en 60HK`s motor, for det er sku for kedeligt!!!

Eske
Tue 25 Feb 2003, 17:55
det kunne være lidt fedt hvis man kunne præsse lidt heste ud at en 60HK`s motor, for det er sku for kedeligt!!!

Tro mig..... 90 Hk bliver også lidt kedeligt i længden :cry:
Jeg er ved at gå amok over at jeg ikke har en 15-20 tusind at smide i motoren på min 1,4 16V [:D]

hilsen Thomas

Twister
Tue 25 Feb 2003, 18:40
hey.... Er der nogen der ved om du kan ta indsprøjtningen fra en corsa A 1,6 gsi til en 1,4?

det har jeg hørt nogen snakke om men ved ikke om det kan passe??

hilsen chris