Se fuld version : S: sidste sæt klarglas forlygter samt gas-dæmpere til motor
CorsaGSI
Sun 23 Feb 2003, 12:35
Hejsa.
Jeg har et sæt Eurostyle klarglas forlygter i chrom tilbage. Er til elektrisk justering, men kan også bruges til manuel. Pris 600 kr. inkl. forsendelse.
Jeg har to sæt gas-dæmpere til motorhjelm tilbage. De er rustfri og fra INXX. Pris 220 kr inkl. forsendelse.
Mvh.
Martin GSI_16V
Sun 23 Feb 2003, 13:48
Hejza jeg vil gerne købe begge dele..
Mit nr. er 24476067 8)
Så kan vi lige snakke nærnere om det 8)
CorsaGSI
Sun 23 Feb 2003, 14:03
Lygter og et sæt gas-dæmpere solgt!
Så er der kun ét sæt gas-dæmpere tilbage 8)
Eske
Sun 23 Feb 2003, 22:39
Hey.
Hvordan faen monterer man dem???
Jeg har set nogle billeder af dem, men har ikke lige gennemskuet hvor meget man skal tilpasse bilen for at de kan gå på??
hilsen Thomas
CorsaGSI
Mon 24 Feb 2003, 00:13
Gas-dæmperne? Det kræver du ved, hvordan man bruger en svensknøgle (eller en topnøgle med 10 mm top...så vidt jeg husker). Så skruer du 2 skruer ud i motorhængslet og 2 skruer i kantlisten. Så skruer du de medfølgende 4 skruer i de huller, du lige har lavet :-) Og så sætter man gas-dæmperen imellem. Det kan vist ikke blive meget lettere.
Mvh.
Eske
Mon 24 Feb 2003, 16:58
hehe..... lyder til at jeg også kunne klare opgaven.........
hvor i landet bor du??
SyZyGy
Wed 05 Mar 2003, 21:14
Ja, hvor i landet bor du? fordi jeg kunne også godt tænke mig dem.. :-D 240 kr er budt for de sidste gas-dæmpere :-P
Eske
Wed 05 Mar 2003, 21:59
Tjaaa..... jeg tror desværre at du er for sent ude, da jeg allerede har det (angiveligt) sidste sæt gasdæmpere liggende hos mig :D
CorsaGSI
Wed 05 Mar 2003, 23:49
Kære venner.
Siden sidst er der sket meget! Jeg har i mellemtiden åbnet en web-shop, med stylingsudstyr til Opel og VW. Til at starte med har vi begrænset udvalget til de mest efterspurgte ting.
Så SyZyGy...klik ind på -----> www.topgear.dk og bestil gas-dæmperne fra web-shoppen.
Jeg håber, I alle vil være med til at bakke op omkring mit lille firma samt være med til at sprede rygtet omkring web-shoppen.
Mvh.
RIGTIG FED side du har fået lavet der.. :) når den nye side her bliver færdig skal jeg nok reklamere meget for den her på siden... RIGTIG COOL [8D]
SyZyGy
Fri 07 Mar 2003, 14:40
NICE SIDE :!: :!: :!:
andet kan man da ikke sige til det, men jeg skal lige spare nogle flere penge sammen til at bruge i shoppen :-D
Hej hej
CorsaGSI
Fri 07 Mar 2003, 23:06
Hejsa.
Tak for de pæne ord. Vi ser frem til at yde en første klasses service, når I vælger at bestille hos os :-)
Mvh.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.