PDA

Se fuld version : DHB 2003

krede
Wed 19 Feb 2003, 08:27
Hvem kommer til DHB i år ???? nede på Padborg park ??

Christian Breum
Wed 19 Feb 2003, 09:17
Kan desværre ikke komme da jeg sidder under et palmetræ på mallorca og drikker kølig pils den uge!!!
Hilsen Christian

krede
Wed 19 Feb 2003, 09:20
Okay ... det er da nu ellers også godt at ligge sådan et sted ... :P

Fryguy
Wed 19 Feb 2003, 09:26
Selvfølgelig kommer man da... Det er da også lidt fedt at det er 2 dage i år... :D

krede
Wed 19 Feb 2003, 09:29
Yeah ... Nice nok ... bare træls at de har lavet om på alt .. i år ... helt nye Classes ....

Fryguy
Wed 19 Feb 2003, 09:51
Ja, men det er da rart nok at der ikke er noget slalom... Det var sgu lidt kedeligt alligevel. Nu er det bare derudaf!! :lol:

krede
Wed 19 Feb 2003, 09:59
Hell yes .... Masser af larm ...

bare den Rygende Golf ikke er med i år .. *GG*

Men den hurtige ford noget ... NICE .. !! :twisted:

Nogen der har en Corsa der kan lege med den ???

Fryguy
Wed 19 Feb 2003, 10:12
Det tror jeg ikke....

Men en af mine kammerater kender ham der kører i den grå Kadett C... Den har slået den lille ford utallige gange... :P

Men 375 hk uden turbo eller indsprøjtning... :twisted: :twisted:

krede
Wed 19 Feb 2003, 10:14
NICE ... men har ikke hørt, læst ... eller noget ... somehelst om nogen der har en hurtigere reaktions tid ...

Christian Breum
Wed 19 Feb 2003, 14:09
Den der grå Kadett C Coupe er temlig rar!!! men det er jo også en Rissen motor der ligger i (det var det i hvert fald sidst jeg hørte noget om den) Den var da også i Flash sidste år, lidt fedt en dansk bil i et tysk OPEL blad!!!

krede
Wed 19 Feb 2003, 14:11
Okay .... Jeg er der nede et sted i år ... eller noget

Martin GSI_16V
Thu 20 Feb 2003, 10:43
Selvfølgelig kommer vi da 8)

Tror nok Snehvide skal der ned og køre i hans Hvide A'er GSI :twisted:

krede
Thu 20 Feb 2003, 10:45
Cool ... Jamen vi må da lige holde Øje med hendanden da ... :)

eller noget ...

Snehvide
Sun 23 Feb 2003, 10:47
jeg har da meldt mig til til i klassen uden turbo, men nu må vi se om der måske kommer en lille mølle på inden :twisted: har fået en rigtigt godt tilbud. :wink:

krede
Sun 23 Feb 2003, 13:31
Cool ... men det er da snyd ?? er det ikke ??... :twisted: :twisted:

Eske
Sun 23 Feb 2003, 22:36
Snehvide... hvor i verden er det, at du kan få foretaget den ombygning og hvor meget skal du slippe for det???

Jeg er bare nysgerrig... her efterhånden snakket med en del folk, men de fleste ser noget fjogede ud når man spørger til prisen på en turbo ombygning af en Corsa :)

Snehvide
Mon 24 Feb 2003, 15:18
hvis jeg får mølle på må jeg jo ikke stille op i klassen uden turbo, men i den med.

KN SKØDT
Thu 27 Feb 2003, 12:50
Hejsa......

Jeg kommer også men i min nye bil, som i ved er jeg gået over til en Rally....Så ser i en sort rally med Kahn fælge, tonet side ruder og en ko på hattehylden så er det bare mig...... :lol:

Det bliver da for fedt i år til DHB!!!

krede
Thu 27 Feb 2003, 13:03
Hvis i ser en Grim Kedelig Corsa med en Garfield i Forruden så er de tmin :-(

Men jeg stiller ikke op .. skal bare ned og se det :-)

Fucking Fyre Priser de da har :-(

http://www.billetnet.dk/event.jhtml?event=9095
http://www.billetnet.dk/event.jhtml?event=9096

Det var da Billigere sidste år .. var det ikke ???

Snehvide
Thu 27 Feb 2003, 14:45
jeg glæder mig, skal til at kyle en 2,0 16v vectra i den lille hvide nu og hvis der kan bllive plads til det, en mølle også :twisted: håber at se mange fra corsateamet dernede. :lol:

krede
Thu 27 Feb 2003, 15:04
FEED Snevide .. Men jeg tror sku ikke der er plads ...

Så skal du da have lave dit motor rum noget støre ... Hvis du er heldig kan du klemme en astra i .. den er nemlig ikke så stor ...

Vectras Motor er ret store nogen gange ... mener jeg da, for min den Gamle bil .... dens motor var stor .. og det var kun en 1,8 16V

Vectra

men hvis du får den Klemt ned i ... Så skal jeg da lige se 8)

Du kigger da bare efter os Snevide ... Ellers må vi jo kigge efter din :D

BuzzFuzz
Thu 27 Feb 2003, 15:15
Hey....
hvorfor skulle der ikke være plads til en 2,0 16V vectramotor i en corsa A når jeg har set en med V6 motor.... :? :shock:
ny på området kan man tydeligt se på det du skriver..... :wink:

Henrik
Thu 27 Feb 2003, 15:41
ja det kan der godt være der kan også godt være en 2.0 16 v med turbo bare kik her http://www.mathijssentechnics.nl/?pagina=m-tech-cars/corsaa.php&taal=0

krede
Thu 27 Feb 2003, 16:49
Nåå jeg troede det var en Cosa B :-P

Fryguy
Thu 27 Feb 2003, 17:16
Der kan også godt være en 2.0 16V i en B'er. Også med turbo!! OG i england er der så vidt jeg har hørt en der er ved at læge en 2.5 V6 ned i en B'er....

:twisted: :twisted: :twisted:

krede
Thu 27 Feb 2003, 17:25
Okay ... Bare mig der ikke hattede til at få lortet til at passe ... så ...

BuzzFuzz
Thu 27 Feb 2003, 20:22
Da vi var til opeltræf i tyskland var der en Tigra med V6ér i.... :lol:

krede
Thu 27 Feb 2003, 20:23
NICE !! .... :D :D

Snehvide
Thu 27 Feb 2003, 23:27
Der er plads til en 2,0 også med turbo, kender en der har haft en calibra turbo i med 6 trins, nappede en subaru impreza i optræk og topfart, under 5 sek. til 100 og 287 km/t på toppen. Problemet med en turbomotor er bare at der er ikke vildt meget plads og sådan en mølle blir altså ret varm når den får nogle smæk, men i skal nok få lov at kigge. Har lige købt en 2,0 16v idag komplet og den kommer i hurtigst muligt, og hvis vi kan lave et eller andet smart skal der da forsøges at få plads til en mølle :twisted: :twisted:

CorsaGSI
Fri 28 Feb 2003, 01:36
Hej Snehvide.

Det lyder rimeligt sejt 8) Næste gang jeg skal hjem til mine forældre (bor i Sæby), så kommer jeg lige forbi og giver dig noget baghjul (I guess not) :wink:

Er det noget du selv går og roder med? Det lyder som om, at du har helt styr på det? Er du uddannet indenfor automekaniker faget? Hvad siger SBI og Told & Skat egentlig til sådan en ombygning? Jeg kunne forestille mig, at SBI var de sværeste at komme på talefod med?

Mvh.

Snehvide
Sat 01 Mar 2003, 11:36
Har en kammi der har totalt styr på alt det, men jeg er da ved at vide en del om det også, man lærer jo så længe man lever :lol: men du skal da være velkommen til at kigge forbi om ikke andet så bare for at få en sludder og vi kan da også rulle en tur, men jeg regner med at den lige kommer til at stå stille en månedstid, får motor næste weekend og så skal der jo lige skiftes en krumtap så kompressionen blir lavere og bygges turbo på og laves lidt andre småting. Ang told og skat og syn, så bruger jeg den gamle maskine til syn og ja de andre skal squ ikke vide mere end højst nødvendigt :wink:

CorsaBNor
Sun 02 Mar 2003, 11:00
Jeg kommer helt fra norge til det arrangemanget. Se etter en blå stylet med 17" :)