Se fuld version : EGR ventil Trick
kongen12
Tue 03 Jun 2008, 21:23
et andet og også meget billiget trick er at købe en halv litter vand med brus i og så hælde den på bilen (ikke i tanken) men ude i motoen find en slange med sug i og så sæt vandflasken til der så kan man skylde motoen ren motoen skal ca. have 2500 til 3000 omd. der kommer en hælvedes masse hvis damp men altså det hjalp på min har ikke haft et enese problem siden.. ps det er ikke pis..
Lokkeblomst
Wed 11 Jun 2008, 19:16
*Jeg kan bekræfte kongen12 hans ide. og det hjælper også med at rengøre indsug og udstødnings ventiler.. hvilkent kan være meget godt hvis ikk man ligger og fyre særlig tit da der kan komme koks på ventilerne og dermed kan de brænde af. hvilket jeg har prøvet på min.. jeg havde lige nøjaktig haft den i en uge da jeg skulle krudte den af foralvor og midt i acceleractionen midster den pludselig trækkraft. og jeg trækker ind til siden og den går 3 cylindere jeg tænker det var hurtig den brændte et tændrør men det var det altså ikk så det kan godt betale sig. men jeg ved ikk om man lige frem skal hælde det ind på den måde. har været med til det på en gammel pick-up og der gjorde vi det lige som når de sprøjter champange på hinanden bare ned i indsugningen.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.